برومندی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

اتهامات آمریکا علیه ایران سرپوش گذاشتن بر جنایات سعودی‌ها در یمن است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان «نیکی هیلی» برای سرپوش گذاشتن بر سياست‌های شکست خورده آمريکا و متحدانش در منطقه است و می‌خواهند از اين طريق از مردم ايران انتقام بگيرند.
کد خبر: ۲۷۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ - 07January 2018

/«محمدمهدی برومندی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به نشست شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر اینکه اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای ایران تهدیدی برای امنیت بین‌المللی محسوب می‌شود یا خیر، اظهار داشت: کشورهایی که رای به برگزاری این نشست دادند، چشم به روی حملات آل‌سعود به مردم بی‌گناه یمن بسته‌اند و تمام توجه خود را به امور داخلی ایران معطوف کردند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه آمریکا اگر واقعا حامی حقوق بشر بود، آل‌سعود را در کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع یمنی همراهی نمی‌کرد، افزود: کشوری که میلیاردها دلار برای بقای گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه هزینه کرد و دستش به خون هزاران انسان آلوده است، چطور می‌تواند در جوامع بین‌المللی مدعی حقوق بشر باشد؟! تمام این جلسات که غربی‌ها به بهانه رعایت حقوق شهروندی و حمایت از مظلومین برگزار می‌کنند همه برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود در خاورمیانه است.

وی با توجه به ادعای «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل مبنی بر اینکه آمریکا مانند سال 2009 سکوت نخواهد کرد و این بار در کنار مردم ایران خواهد ایستاد، خاطرنشان کرد: غربی‌ها از زمان رحلت حضرت امام (ره)، هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی کشورمان را از طریق سیاست فروپاشی از درون را در سر می‌پرورانند. تهاجم فرهنگی، ارتباط‌گیری با اپوزیسیون و نفوذ و حمایت از گروه‌ها و افراد ناراضی و غرب‌گرا اقداماتی هستند که آمریکایی‌ها برای مقابله با ایران در دستور کار دارند.

وی ادامه داد: سخنان «نیکی هیلی» برای سرپوش گذاشتن بر سياست‌های شکست خورده آمريکا و متحدانش در منطقه است و می‌خواهند از اين طريق از مردم ايران انتقام بگيرند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی مردم را مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و افزود: فتنه‌گرانی که با حمایت آل‌سعود و رژیم صهیونیستی امنیت ایران را هدف قرار گرفته بودند، هرگز گمان نمی‌کردند با خروش انقلابی مردم مواجه شوند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار