مادر شهید «منصور گروئیه خراسانی» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

قبل از اینکه خبر بازگشت «منصور» را بدهند هر شب خوابش را می‌دیدم

«سکینه بلوچی» گفت: قبل از این‌که خبر بازگشت «منصور» را به من بدهند هر شب خوابش را می‌دیدم، نمی‌دانستم تعبیرش این است که مسافر من بعد از این همه سال به خانه برمی‌گردد.
کد خبر: ۲۷۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ - 08January 2018

از خدا می‌خواهم هیچ مادری را چشم انتظار فرزندش نگذارد

«سکینه بلوچی» مادر شهید «منصور گروئیه خراسانی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: قرار است فرزندم بعد از این همه چشم انتظاری پیش ما برگردد، از خوشحالی اشکم تمام نمی‌شود و دست خودم نیست.

وی ادامه داد: قبل از این‌که خبر بازگشت «منصور» را به من بدهند هر شب خوابش را می‌دیدم، یک شب خواب دیدم خانه‌ام شلوغ است و شب دیگر می‌دیدم که لباس سفید تنش است و در کنار او هستم و من این خواب‌ها را به بچه‌ها نمی‌گفتم و نمی‌دانستم تعبیرش این است که مسافر من بعد از این همه سال به خانه برمی‌گردد.

سکینه بلوچی افزود: نمی‌دانید چشم انتظاری برای یک مادر چقدر سخت است، نگاه من از درب خانه برداشته نمی‌شد و هر کس می‌آمد سراغ منصور را می‌گرفتم و همه بی‌خبر مرا ناامید می‌کردند.

وی گفت: پدر شهید (عباس) ۱۱ سال پیش از دنیا رفت و خیلی بی‌قراری می‌کرد، دلم می‌خواست الان کنارم بود و با هم به استقبال فرزندمان می‌رفتیم، عباس خیلی منصور را دوست داشت و همیشه منتظر آمدنش بود.

مادر شهید گفت: من مادری هستم که بعد از ۲۹ سال قرار است چشم انتظاریم تمام شود و جگر گوشه ام به آغوشم باز می‌گردد، از خدا می‌خواهم هیچ مادری را چشم انتظار نگذارد، درد بسیار سختی است، من الان خیلی پیر شدم و فکر نمی‌کردم قرار است که بتوانم پسرم را یک بار دیگر در آغوش بگیرم.

«پوران گروئیه خراسانی» خواهر شهید نیز در اظهار داشت: ما داغ‌مان تازه شده است و نمی‌دانیم گریه کنیم یا خوشحال باشیم.

وی ادامه داد: پدرم تا چند وقت حاضر نبود قبول کند که منصور شهید شده و با مادرم به دیدن هر آزاده‌ای که به رفسنجان می‌آمد می‌رفتند و احوال برادرم را می‌گرفتند، ولی آن‌ها ابراز بی‌خبری می‌کردند.

خواهر شهید گروئیه خراسانی گفت: «منصور» پسر مهربانی بود، همیشه به فرزندان من ابراز محبت می‌کرد، او می‌خواست با دختر عمویم ازدواج کند و قرار شد بعد از این‌که از سربازی برگردد به خواستگاری برویم که شهید شد.

وی عنوان کرد: بعد از این‌که خبر شهادت و مفقود شدن منصور را آوردند، همرزمانش نقل کردند: منصور آخرین‌باری که می‌خواست برود گفت: «بچه‌ها من در جبهه دیده‌بان هستم و احساس می‌کنم که این‌بار بروم، دیگر برنمی‌گردم» و همین طور هم شد.

خاطرنشان می‌شود؛ پیکر شهید «منصور گروئیه خراسانی»، پس از ۲۹ سال توسط گروه تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در منطقه «زبیدات» شناسایی شد و قرار است به‌زودی به آغوش خانواده خود بازگردد.

شهید «منصور گروئیه خراسانی» فرزند «عباس»، چهارم تیرماه سال ۱۳۴۵ در شهرستان «رفسنجان» به‌دنیا آمد. وی تا پایان مقطع راهنمایی تحصیل را ادامه داد. شهید خراسانی به عنوان سرباز ارتش به جبهه اعزام شد و در تیر ۱۳۶۷ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار