خلیفه کل ارامنه آذربایجان:

دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای همه ادیان الهی دشمن هستند

خلیفه کل ارامنه آذربایجان گفت: دشمنان جمهوری اسلامی برای همه ادیان الهی دشمن هستند و همه ما به عنوان ید واحده در برابر آنها ایستادگی می‌کنیم.
کد خبر: ۲۷۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ - 07January 2018

دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای همه ادیان الهی دشمن هستندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «گریگور چیفت‌چیان» خلیفه کل ارامنه آذربایجان در آئین تجلیل از خانواده شهدای ارامنه و در دیدار با فرماندهان ارشد سپاه عاشورا با اشاره به پایه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: هر ساختمانی یک فنداسیونی دارد که براساس آن بنا می شود؛ رکن جمهوری اسلامی بر پایه رهبری این انقلاب استوار است که در مدیریت الهی آیت‌الله خامنه‌ای تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه حضرت عیسی مسیح (ع) در فلسطین به دنیا آمده و متولد اورشلیم است، گفت: شیطان بزرگ و استکبار جهانی می‌خواهند خاک فلسطین را جدا کنند در حالی که فلسطین، اورشلیم و بیت‌المقدس برای همه ادیان بوده و متعلق به فرد و افراد خاصی نیست.

چیفت‌چیان گفت: تمام توطئه های شیطانی علیه سرزمین مقدس فلسطین را محکوم می‌کنیم و آن را متعلق به تمام ادیان الهی می دانیم.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان خاطرنشان کرد: قدرت نظام جمهوری اسلامی در اتحاد ادیان الهی است؛ این انسجام به صورت واضح در داخل کشور مشاهده می‌شود.

وی یادآور شد: دشمنان جمهوری اسلامی برای همه ادیان الهی دشمن هستند و همه ما به عنوان ید واحده در برابر آنها ایستادگی می‌کنیم.

چیفت‌چیان در پایان بیان داشت: هر نقشه‌ای که قدرت‌های بزرگ برای منطقه ما ترسیم می کنند، با اتحاد اقشار مختلف مردم و ادیان الهی خنثی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار