در تماشاخانه مهر حوزه هنری؛

کمدی «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» روی صحنه می‌رود

نمایش کمدی «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی و تهیه کنندگی حمید نیلی از ۲۰ دی‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۲۷۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ - 07January 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «حمید نیلی» تهیه کننده نمایش کمدی «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» با اشاره به نمایش این اجرا در حوزه هنری اظهار داشت: این نمایش کمدی که به سراغ دغدغه‌های روز مردم رفته است، با نگاهی طنزآمیز به مسئله مصرف‌گرایی در میان مردم می‌پردازد و از طرف دیگر به مفاسد اقتصادی و مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌رود.

وی تصریح کرد: طرح اولیه این نمایش سال گذشته توسط مهدوی نگاشته شد و اکنون نزدیک به دو ماه است پیش‌تولید این اثر را کلید زده‌ایم تا ان‌شاءالله در دی و بهمن سال‌جاری در تماشاخانه مهر حوزه هنری میزبان مخاطبان باشیم.

نیلی با اشاره به آثار پیشین موسسه فرهنگی هنری هومان هنر هور، اظهار داشت: توجه به دغدغه و اتفاقات روز از ویژگی‌های آثار نمایشی این موسسه است و در «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» مسائلی برپایه زیرشاخه‌های اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود که همذات‌پنداری مناسبی بین مخاطب و اثر شکل می‌گیرد.

محمد حمزه‌زاده، علیرضا مهران، سیدعلی موسویان، فرامرز قلیچ‌خانی، حسین پورکریمی، منصور عربی، محسن خدایی، امیر خزایی، علیرضا حیدری و محمدحسین میری بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل نمایش عبارت اند از: مجری طرح امیر کلاته، طراح پوستر سینا افشار و مدیر تولید سعید براتی.

نمایش «ایستاده، منتظره، پیچیده، نیامده» کاری از موسسه فرهنگی هنری هومان هنر هور از چهارشنبه 20 دی‌ماه 1396 روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها