همایش مدیران بنیاد حفظ آثار-8/ براتلو:‌

خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس باید به نهضتی فراگیر تبدیل شود

رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس گفت:‌ خاطره‌گویی رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باید به نهضتی فراگیر تبدیل شود.
کد خبر: ۲۷۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ - 07January 2018

خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس باید به نهضتی فراگیر تبدیل شودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، «صفرعلی براتلو» رییس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به موضوع خاطره‌گویی رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: در این رابطه باید نهضتی به وجود بیاید و این نهضت باید فراگیر شود.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود در مناسبت‌های دفاع مقدسی مانند سالروز آزادسازی خرمشهر و هفته دفاع مقدس، رزمندگان به خاطره‌گویی بپردازند که مقدمات آن باید فراهم شود.

براتلو عنوان کرد: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، تمامی کسانی هستند که در دفاع مقدس حضور داشته‌اند که حدود 5 میلیون نفر می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: سی‌ام شهریور‌ماه سال‌جاری، همایش ملی پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان دوران دفاع مقدس از رده تیپ به بالا برگزار شد و امید است در نیروهای نظامی و دستگاه‌هایی که در دفاع مقدس نقش داشتند و در استان‌ها نیز این همایش در سطح خود برگزار شود.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها