حسن‌پور خبر داد؛

تقدیم 13 راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی توسط بسیج اصناف به معاون اول رئیس جمهور

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: بسیج اصناف به دلیل آن که فرصتی برای کار سیاسی ندارد، 13 راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی به معاون اول رئیس جمهور و وزیر اقتصاد ارائه داده است.
کد خبر: ۲۷۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ - 07January 2018
تقدیم ۱۳ راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی توسط بسیج اصناف به معاون اول رئیس جمهوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور عصر امروز در اولین جلسه شورای مرکزی بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران درباره حوادث اخیر اظهار داشت: بسیج و اتاق اصناف در برابر کسبه وظیفه دارند به گونه‌ای عمل کنند تا فردا مجدد چنین حوادثی تکرار نشود و این هم وظیفه سنگینی است که بر دوش ما قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی، باید در این حوزه گام‌های موثر و اجرایی برداریم، افزود: اصناف و بازاریان در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه تاکنون 19 میلیارد تومان کمک‌های نقدی و 4 هزار و 120 کانکس اهدا کردند.

حسن پور ادامه داد: بسیج اصناف دخالتی در اتاق‌های اصناف ندارد و نخواهد داشت، چون بسیج اصناف خود را بازوی اتاق اصناف محسوب می‌کند علاوه بر این بسیج اصناف فرصتی هم برای کارسیاسی ندارد به همین دلیل باید با دولت کار مشترکی انجام دهیم تا شیرینی آن را مردم احساس کنند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه 13 راه کار در حوزه اقتصاد مقاومتی به معاون اول رئیس جمهور و وزیر اقتصاد ارائه دادیم، بیان داشت: یکی از عمده مشکلات واحد‌های تولیدی این است که مشکل گردش مالی دارند به عبارت دیگر 600 هزار واحد تولیدی که در اصناف و بازار مشغول کار هستند بخش عمده‌ای از آن‌ها به علت مشکل مالی واحد‌های تولیدی تقریبا به حالت تعطیل و نیمه تعطیل قرار دارند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه 600 هزار نفر در کشور عضو این سازمان هستند، بیان کرد: امروز وقتی برخی حسینه‌ها و مساجد توسط عده‌ای معاند به آتش کشیده می‌شود، این اصناف و بازاریان هستند که برای بازسازی آن‌ها هزینه می‌کنند.

انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار