حجت‌الاسلام رحیمیان:

فتنه‌ها علیه دشمنان برمی‌گردد/ جمهوری اسلامی در بالاترین نقطه اقتدار دنیا قرار گرفته

تولیت مسجد جمکران قم با بیان اینکه سنت الهی است که فتنه‌ها علیه دشمنان برگردد، گفت: دنیا اذعان دارد کشورمان در مسیر مقاومتی که هدایت رهبری در آن نقش دارد، امروز در اوج قدرت است.
کد خبر: ۲۷۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ - 07January 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم رونمایی از 2 کتاب «تاب طناب دار» نوشته مهدی پناهیان و «دقیقا نیمه شب» نوشته حسینعلی جعفری امروز (یکشنبه، 17 دی‌ماه) با حضور حجت‌الاسلام «محمدحسن رحیمیان» تولیت مسجد جمکران قم، «علی‌محمد مودب» مدیر عامل موسسه شهرستان ادب، «محسن مومنی‌شریف» رئیس حوزه هنری، «میثم نیلی» مدیر عامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار «علی ناظری» مدیر انتشارات فاتحان، «سیدنظام الدین موسوی» مدیر عامل سابق خبرگزاری فارس و پدر شهید حسین غلام‌کبیری در حوزه هنری برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمدحسن رحیمیان» تولیت مسجد جمکران قم با بیان اینکه حیله‌گرها وقتی حیله می‌کنند، حیله آن‌ها به خودشان بر می‌گردد، اظهار داشت: سنت الهی با قوانین الهی فرق می‌کند. قوانین چیزهایی است که خداوند برای بندگان وضع کرده است اما سنت چیزهایی مانند رحمت است که خدواند خودش وضع کرده است. سنت خداوند تبدیل و تغییر پذیر نیست بلکه ثابت است.

وی گفت: اگر شما در مسیر حق باشید فتنه، مکر و حیله دشمن به خودشان برمی‌گردد. جنگ تحمیلی بزرگترین فتنه بود که 172 هزار شهید در متن دفاع مقدس و 16 هزار شهید و میلیارد‌ها خسارت به بار آورد اما آیا این جنگ که با هدف سقوط جمهوری اسلامی ایران پی گرفته شد، محقق شد؟ نه.

تولیت مسجد جمکران قم عنوان کرد: همه دستاوردهای امروز جمهوری اسلامی ایران به واسطه دفاع مقدس است. امام (ره) فرمودند: «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود» ترور و قتل‌ها باعث بیداری مردم و ثبات نظام شد. وقتی همه فتنه‌ها را ملاحظه می‌کنیم متوجه می‌شویم همه توطئه‌ و مکرهای که دشمن انجام داده است بر ضررش تمام شده است.

حجت‌الاسلام رحیمیان افزود: شاه با تبعید امام (ره) به نجف قصد داشت ایشان را گوشه گیر کند. امام (ره) وقتی از ایران رفت، تنها مرجع ایرانیان بود اما وقتی به ایران بازگشت مرجع جهان اسلام شده بودند. یعنی دقیقاً آن چیزی که رژیم شاه در نظر گرفته بود برعکس شده بود. طالبان توسط آمریکا راه‌اندازی شد تا چهره اسلام ناب مخدوش شود اما امروز مشاهده می‌کنیم تفاوت اسلام علوی و با عموی بیشتر از هر روزگاری برای جهانیان روشن شده است.

وی تاکید کرد: ما آینده را از نظر سنت الهی روشن می‌‎‌‌بینیم. با وجود همه توطئه‌ها و تنگناها که دشمن با دست خود و یا عوامل داخلی به وجود آورده در شرایط مطلوب قرار داریم و جمهوری اسلامی در بالاترین نقطه اقتدار دنیا قرار گرفته است. دنیا اذعان دارد کشورمان در مسیر مقاومتی که هدایت رهبری در آن نقش دارد، امروز در اوج قدرت است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار