مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

ما وظیفه داریم مشکلات مردم را برطرف کنیم/ فتنه جدید در نطفه خفه شد

سردار «خسرو عروج» گفت: همه ما باید در پست‌هایی که داریم، حواس‌مان را جمع کنیم تا سوءاستفاده نشود، ما وظیفه داریم مشکلات مردم را برطرف کنیم که اگر چنین نکنیم حساب‌مان با خدا است.
کد خبر: ۲۷۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ - 08January 2018

ما وظیفه داریم مشکلات مردم را برطرف کنیم/ فتنه جدید در نطفه خفه شدبه گزارش دفاع پرس از تهران، سردار «خسرو عروج» مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته (یک‌شنبه) در مسجد امام رضا (ع) شهرستان «قرچک» با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم برطرف شدن مشکلات اقتصادی مردم، اظهار داشت: همه ما باید در پست‌هایی که داریم، حواس‌مان را جمع کنیم تا سوءاستفاده نشود، ما وظیفه داریم مشکلات مردم را برطرف کنیم که اگر چنین نکنیم حساب‌مان با خدا است.

وی با بیان این‌که در آشوب‌های اخیر مردم به دنبال خواسته‌های به حق خود بودند، افزود: متأسفانه فتنه‌گران از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و به دنبال بر هم ریختن نظم عمومی جامعه بودند که این فتنه نیز در نطفه خفه شد.

سردار عروج با تأکید بر این‌که بصیرت و بصیرت‌افزایی مردم ایران در جریان فتنه به واسطه ایمان به ولایت‌فقیه رشد یافت، گفت: این موضوع بستری را به وجود آورد که مردم در جریان فتنه بار دیگر هوشیارانه عمل کنند، ملت بصیر ایران همیشه پیرو ولایت بوده و تحت هر شرایطی حامی کشور خود هستند.

وی ادامه داد: دشمنان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه به دنبال رخنه در بدنه نظام هستند و در نخستین فرصتی که به دست می‌آورند به دنبال ضربه زدن به کشور ما هستند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که فتنه ۸۸ یک برنامه‌ریزی پیچیده از سوی دشمنان نظام اسلامی بود، اظهار داشت: دشمنان ایران از پیشرفت روزافزون آرمان‌های انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان ناراحت و عصبانی بودند.

وی افزود: کسانی که در حماسه بزرگ ۹ دی به صحنه آمدند، درصدد تحقق چندین هدف بودند که نخست حفاظت از حریم امام حسین (ع) بود، زیرا به آن حضرت اهانت شده بود که مردم با حضور خود پاسخ خونِ به ناحق ریخته شده امام حسین (ع) را دادند.

سردار عروج تصریح کرد: در جریان فتنه به برخی افراد وعده‌ها داده شد و دیدیم که با برنامه‌ریزی در مکان‌های مختلف آشوب به پا کردند، اما خداوند متعال کمک کرد و نتوانستند در این موضوع نیز به نتیجه برسند.

وی خاطرنشان کرد: همه مردم ایران به میدان آمدند و حتی کسانی که به میدان هم نمی‌آمدند به حرف مقام معظم رهبری گوش فرا داده و به نوعی دیگر حمایت خود را نشان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار