برگزاری مراسم کنگره شهدای روحانی استان قم

مراسم نهمین شب کنگره شهدای روحانی استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ - 08January 2018

برگزاری مراسم کنگره شهدای روحانی استان قم در جامعة الزهرا (س)به گزارش دفاع پرس از قم، مراسم نهمین شب از نخستین کنگره یک هزار شهید روحانی استان قم با حضور خواهران طلبه جامعةالزهرا (س) برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سید محمود مدنی» مدیر جامعةالزهرا (س) در این مراسم با اشاره به رسالت همگانی در مقابل شهدا اظهار داشت: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی جان خود را فدا کردند تا اسلام زنده بماند.

وی با بیان اینکه شهدا با شهادت خود به رسالت خود عمل کرده‌اند، افزود: ثبات قدم در مسیر الهی و پاسداشت شهدای گرانقدر و ادامه راه آن‌ها رسالت همگانی ما است، در همین‌جا از تمامی کسانی که در تجلیل از شهدا تلاش می‌کنند قدردانی و سپاسگزاری می‌کنیم.

مدیر جامعةالزهرا (س) خاطرنشان کرد:: باید بدانیم شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی در راه اسلام ازخودگذشتگی کردند و ما نیز باید با ادامه دادن راه آن‌ها نگذاریم آسیبی به انقلاب اسلامی برسد.

مدنی وظیفه اصلی همگان را یادآوری جایگاه شهدا برای نسل آینده دانست و گفت: باید با سازگاری در تمام مشکلات و سختی‌ها مسیر نورانی شهیدان را ادامه داده و از مسیر نورانی آن‌ها خارج نشویم.

حجت‌الاسلام‌ «احمد عابدی» مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل (ع) شرط لازم دنباله‌ روی شهدا را آینده‌نگری و بصیر بودن در مسائل دانست و افزود: انقلاب اسلامی دارای شاخصه‌هایی از جمله بیدارگری مستضعفین است، این روز‌ها شاهد حوادث ناراحت‌ کننده‌ای در کشور بودیم که سبب ناراحتی بسیاری از مسلمانان شد چرا که انقلاب اسلامی حامی مستضعفین جهان است.

وی عنوان کرد: افرادی که آینده‌نگری ندارند دل‌بسته دنیای فانی هستند، اما در این میان شهدا بودند که دل به دنیا نبستند و با بصیرتی که داشتند و با آگاهی به شرایط زمانه دست از این دنیا شستند و به لقای الهی رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار