پیام آیت‌الله اعرافی در محکومیت اغتشاشات اخیر

امام جمعه میبد در پیامی ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر، مردم مومن و انقلابی شهرستان میبد را به حضور پرشور در راهپیمایی دوشنبه 18 دی ماه دعوت کرد.
کد خبر: ۲۷۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ - 08January 2018

پیام آیت‎ الله اعرافی در پی محکومیت اغتشاشات اخیربه گزارش دفاع پرس از یزد، آیت‌‌الله «علیرضا اعرافی» مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه میبد در محکومیت اغتشاشات روزهای اخیر پیامی منتشر کرد.

در این پیام آمده است: جداسازی مرزهای اعتراض و انتقاد و مطالبه‌گری قانونی از اغتشاش و تخریب و فتنه انگیزی از نشانه‌های هوشمندی و خردورزی و بصیرت یک جامعه سالم و اسلامی است.

در حوادث اخیر جهانیان شاهد هوشیاری ملت شریف ایران در بازشناسی نقد و مطالبه‌گری قانونی از تخریب و امنیت زدایی جمعی ناآگاه بود و حضور پرشور و شوق و شکوه شهروندان صبور و بردبار و شجاع در شهرها و نقاط گوناگون کشور و استان سرافراز یزد مایه شگفتی تحلیل‌گران و نومیدی و سرافکندگی بدخواهان ملت و مستکبران عالم شد.

امید همه قوا و نهادها و مسئولان به گره‌گشایی مشکلات و اهتمام به مطالبات مردم و جوانان بیش از پیش بی‌اندیشند و بپردازند و ملت بزرگوار ما نقش خود را در این مقطع حساس بخوبی ایفا کنند و نقشه های پلید را نقش بر آب کند.

حضور زیبا و جذاب و انقلابی مردم عزیز و جوانان شریف میبد در این مراسم با شکوه حکایت‌گر شور انقلابی و پیشگامی آنان در همه مراحل و ادوار انقلاب است و جای تقدیر و تشکر دارد.

توفیق روز افزون و سعادت و خوشبختی همه شرکت کنندگان و برنامه‌ریزان را از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار