حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دشمنان توان مقابله نظامی با ایران را ندارند

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات آمریکایی‌ها مبنی بر حمایت‌ از اغتشاشات اخیر ایران گفت: ترامپ تلاش می‌کند تا مشکلات معیشتی مردم کشورمان را تبدیل به ابزاری برای تضعیف قدرت نظامی ایران کند. غربی‌ها می‌دانند که مقابله با جمهوری اسلامی از راه نظامی غیرممکن است.
کد خبر: ۲۷۳۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ - 08January 2018

داعش«شهباز حسن‌پور بیگلری» نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با توجه به اقدامات آمریکایی‌ها علیه ایران که اعمال تحریم‌های جدید، پافشاری بر نقض تعهد بین‌المللی برجام و حمایت از اغتشاشات در برخی از شهرهای کشورمان از جمله آن‌هاست، اظهار داشت: رئیس‌جمهور آمریکا تلاش می‌کند تا مشکلات معیشتی مردم کشورمان را تبدیل به ابزاری برای تضعیف قدرت نظامی ایران کند. غربی‌ها می‌دانند که مقابله با جمهوری اسلامی از راه نظامی غیرممکن است.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه کینه آمریکایی‌ها نسبت به ایران از زمان شکست داعش در منطقه به اوج خود رسید، افزود: حامیان تروریسم در خاورمیانه که هدفی جز ناامنی منطقه ندارند، ایران را مهم‌ترین عامل شکست داعش در عراق و سوریه می‌دانند. اگر مجاهدت‌های رزمندگان ایرانی نبود عراق و سوریه همچنان جولانگاه این گروه تروریستی بود.

وی با توجه به جنایت جریان تکفیری در منطقه خاطرنشان کرد: عراق و سوریه در کنار ایران و حزب‌الله لبنان، خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی هستند. این گروه با تصور اینکه با نابودی و تضعیف جریان مقاومت در منطقه می‌توانند حکومت تشکیل دهد و امنیت رژیم صهیونیستی را تضمین کند دست به کشت و کشتار مردم بی‌گناه می‌زدند.

حسن‌پور مهم‌ترین هدف گروه داعش را تامین منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه عنوان کرد و گفت: تا زمانی‌که رژیم اشغالگر روی زمین قرار دارد فتنه و آشوب ادامه خواهد داشت. آمریکا و رژیم صهیونیستی مروج تفکر وهابی و سلفی‌گری در جهان اسلام هستند و تنها راه مقابله با این تفکرات ضد اسلامی، هم‌گرایی و هم‌فکری علمای جهان اسلام و مقابله جامعه جهانی با این پدیده خطرناک است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها