همایش مدیران بنیاد حفظ آثار-10/ سرلشکر موسوی:

فرهنگ دفاع مقدس چگونگی مقابله با دشمنان را بازآموزی می‌کند

فرمانده کل ارتش گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس می‌تواند دشمنی‌ها و چگونگی مقابله با آن‌ها را برای ما بازآموزی کند و ما را از مشکلات پیشِ رو با موفقیت و سربلندی عبور دهد.
کد خبر: ۲۷۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ - 08January 2018

فرهنگ دفاع مقدس چگونگی مقابله با دشمنان را بازآموزی می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از نمایشگاه عملکرد و دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در طول ۸ سال دفاع مقدس به رهبری حضرت امام راحل یک معجزه بزرگ را در تاریخ معاصر بوجود آوردند.

وی افزود: دفاع مقدس ما دارای ابعاد و پرده‌های متعددی است که هر کدام از این پرده‌ها یک عامل قوت و قدرت است که می‌شود از آن استفاده کرد. به‌نظر می‌رسد پرداختن جدی‌تر و قوی‌تر نسبت به گذشته در این عرصه می‌تواند دشمنی‌ها و چگونگی مقابله با دشمنان را برای ما بازآموزی کند و می‌تواند همانطوریکه ما را در دوران دفاع مقدس از گردنه‌های سخت عبور داد از مشکلات پیشرو با موفقیت و سربلندی عبور دهد.

امیر موسوی ادامه داد: بحمدالله بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سالهاست که کار ترویج فرهنگ دفاع مقدس را آغاز کرده و اخیرا سرعت بیشتری هم گرفته است و کارهای بسیار بزرگی هم در برنامه‌های آتی دارند که امیدواریم به زودی شاهد به ثمر رسیدن آن باشیم.

امیر موسوی افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متعلق به نیروهای مسلح و بلکه متعلق به ملت ایران است، ارتش سپاه و نیروی انتظامی، بسیج، جهاد سازندگی، گروه‌های مختلف، قاطبه مردم، همه در دفاع مقدس سهیم هستند. و بنیاد حفظ آثار تلاش‌ها و زحمات همه را در دوران دفاع مقدس جمع‌آوری کرده و حفظ می‌کند و ارزش‌های خلق شده در این عرصه را نشر می‌دهد.

وی تصریح کرد:‌ همه سازمان‌ها موظفند بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را جهت اجرای هر چه بهتر ماموریتش در جمع‌آوری اسناد و اشاعه فرهنگ دفاع مقدس کمک کنند.

امیر موسوی در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت‌های ترامپ از اغتشاشگران گفت: دشمنی‌های عمیق و جدی سردمداران آمریکایی بعد از انقلاب اسلامی واضح تر شد؛ چراکه آنها پیش از انقلاب اسلامی هم با ملت ایران دشمنی داشتند، لذا اینگونه موضع‌گیری‌ها طبیعی است. آنها از هر وسیله و رخنه‌ای جهت نفوذ و ابراز دشمنی استفاده می‌کنند، و همانطور که در گذشته هم شکست خوردند از این به بعد هم شکست خواهند خورد.

فرمانده کل ارتش درباره تخصیص بودجه ارتش جمهوری اسلامی در سال آینده گفت: طبیعتا هر سازمانی جهت اجرای برنامه‌هایش به دنبال جذب بودجه بیشتر است؛ اما از آنجا که کشور برای ما مهم‌تر از هر چیزی است، مصوبه مجلس را در این رابطه می‌پذیریم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار