وصیت‌نامه شهید یعقوب شرافت/ حجاب بزرگترین سلاح بانوان است

شهید شرافت در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهران من! حجاب شما بزرگترین سلاح شماست؛ حتی از بمب‌های اتمی و نوترونی هم خطرناک‌تر است؛ پس حجابتان را حفظ کنید، کار و کوشش در راه اسلام این دین الهی و انسانی را از یاد نبرید.
کد خبر: ۲۷۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ - 08January 2018

وصیت‌نامه شهید یعقوب شرافت/ حجاب بزرگترین سلاح استبه گزارش خبرنگار ساجد، شهید «یعقوب شرافت» ۱۷ تیر ۱۳۳۹ در رشت چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۱۵ دی ۱۳۶۰ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر محمد رسول خدا و سلام و درود فراوان به خاندان او و سلام و درود به مصلح جهان حامی مستضعفان، کوبنده مستکبران و ناخدای کشتی طوفان‌زده جهان پر جور مهدی (عج) و درود سلام بی‌پایان بر نایب به حق و استوارش خمینی بت‌شکن و سلام بی‌پایان به روان پاک تمامی شهیدان راه حق به ویژه شهیدانی که خون خود را در راه هر چی بارورتر شدن انقلاب خونین اسلامی ما هدیه کردند و سلام بر تمامی پدرانی که با استواری غم از دست دادن جوانان شهیدشان را تحمل می‌کنند و سلام بر مادرانی که فاطمه گونه حسین‌شان را تقدیم این انقلاب پر برکت نمودند.

سلام بر تمامی خواهران و برادرانی که زینب‌وار مسئولیت سنگین پیام خون شهیدان را بر دوش می‌کشند؛ پدر عزیزم سلام به تو که با استواری و پشتکار مرا تا به این‌جا رساندی و خم به ابرو نیاوردی باور کنید به شما افتخار می‌کنم که با آن همه سختی‌ها مرا تا به این‌جا رساندید، مادر عزیزم از شما می‌خواهم که در نبود من غم به چهره نگیرید، چرا که من قطره‌ای از دریای خونین شهدانی که حق را می‌طلبیدند؛ نیستم.

مادر و پدر عزیزم خون شهیدای که هر روز بر کف زمین می‌ریزد، رنگین‌تر نیست من گرامی‌تر از آن شهیدانی که به دست منافقین با نقشه‌های شوم مستکبران و ابر قدرت‌ها در گذرگاه‌ها و خیابان‌ها نقش بر زمین می‌شوند نیستم؛ پس مادر و پدر عزیزم من از شما می‌خواهم که نبود مرا به فال نیک بگیرید؛ شاید خون من هم در دریای پر عظمت خون شهیدان جاری شود تا هر چی زودتر تمامی جباران و ستمگران و از خدا بی‌خبران در این دریای پر عظمت غرق شده و تا امت دلیر و شهید پرور ایران و جهان به ساحل عدل الهی برسیم، پدر و مادر عزیزم روزی خواهد رسید که دیگران اثری از این ظالمین نماند آن روز دیر نیست.

پدر و مادر عزیزم شما حق‌ها بگردن من دارید که نتوانستم بجای آورم. امیدوارم که مرا حلال کنید در ضمن از من هر چی مانده از آن شماست هر چند جبران قطره‌ای از زحمات شما را نمی‌کند.

اما خواهران و برادران عزیزم در هر کجا هستید پیام خون شهیدان را به کف داشته باشید. هر چه مسئولیت سنگین‌تر باشد کار شیرین‌تر می‌شود، خواهران من حجاب را به شما توصیه می‌کنم مانند عروسک نباشید؛ این حجاب شما بزرگترین سلاح شماست حتی از بمب‌های اتمی و نوترونی هم خطرناک‌تر است؛ پس حجابتان را حفظ کنید، کار و کوشش در راه اسلام این دین الهی و انسانی را از یاد نبرید. از تمامی فامیل‌ها می‌خواهم که بدی و خوبی از اینجانب دیدند مرا حلال کنند، همچنین دوستانم امیدوارم مرا حلال کنید. توصیه‌ای دارم به جوانان گمراه، برادران عزیز واقعا که زندگی در این گندابی که ساخته‌اید سخت است. من نمی‌خواهم شما چگونه در این گندابی که ساخته‌اید تنفس می‌کنید من از خدا می‌خواهم همه را از تاریکی‌ها بیرون رود و در روشنایی وحدت و یکپارچگی قرار دهد؛ درود بر رهبر کبیر انقلاب، درود بر امت شهید پرور، درود بر شهیدان راه اسلام، مرگ بر تمامی ظالمان و مستکبران عالم.

به امید پیروزی هر چه زودتر حق علیه باطل

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته»

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار