همایش مدیران بنیاد حفظ آثار- 15/ حجت‌ الاسلام صفایی:

«دفاع مقدس» تضمین‌کننده آینده فکری و امنیتی کشور است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا بر لزوم انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده تأکید کرد.
کد خبر: ۲۷۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ - 08January 2018

«دفاع مقدس» تضمین‌کننده آینده فکری و امنیتی کشور استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌ الاسلام‌ والمسلمین «غلامرضا صفایی» رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، که دومین روز آن در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است، با اشاره به تلاش‌های فردوسی برای حفظ زبان و ادبیات فارسی، اظهار داشت: مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز نقش مهمی در رابطه با حفظ و نشر حماسه‌های هشت سال دوران دفاع مقدس دارند.

وی ادامه داد: اما ابتدا باید گنج‌های دوران دفاع مقدس را استخراج کرد و سپس به آیندگان انتقال داد.

حجت‌الاسلام صفایی با اشاره به کتاب «من زنده‌‌ام» خاطرات خانم معصومه آباد، گفت: این کتاب مورد مطالعه و تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است. مطالعه این کتاب، که خاطرات یک بانوی ایثارگر و آزاده در زندان رژیم بعث عراق است، روح شهامت و شجاعت را در انسان می‌دمد.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خطاب به مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان کرد: شما مدیران به مانند حلقه زنجیری هستید که گذشته را به آینده متصل می‌کنید. آینده کشور به لحاظ فکری، روانی و امنیتی باید از دفاع مقدس تامین شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت دوران دفاع مقدس و انتقال و به‌کارگیری تجارب و آموزه‌های آن دوران، باید مانند فردوسی با تحمل سختی ها، اهداف را محقق سازیم.

حجت الاسلام صفایی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: پیامبر اکرم و حکومت اسلامی دشمنان داخلی و خارجی داشتند که امروزه نیز نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان داخلی و خارجی دارد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: منافقین از کفار بدترند که تظاهر به مسلمان بودن و خدمت به اسلام می‌کنند. در ماجرای انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت رجایی و باهنر، کشیمری که عامل انفجار بود، از منافقین بود.

وی خاطرنشان کرد: مریض‌های روحی و روانی در دوران صدر اسلام نیز آنانی بودند که به جان و مال مسلمانان تعرض می‌کردند و امروزه از آنان با عنوان اراذل و اوباش یاد می‌شود؛ همان‌هایی که حسینیه درکه را به آتش کشیدند.

حجت الاسلام صفایی افزود: اراجیف‌گویان و شایعه‌پردازان صدر اسلام، امروز نیز هستند و با استفاده از رسانه و فضای مجازی به جنگ روانی و سیاه نمایی می پردازند.

وی در پایان بیان کرد: دشمنان داخلی و خارجی در آشوب های اخیر نقش داشتند و به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار