وصیت‌نامه شهید هادی نوایی/‌ ای ملت ایران بدانید که ما در آزمایش خدا قرار گرفته‌ایم

شهید نوایی در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ «ای ملت عزیز ایران شما‌ها باید این را بدانید که ما در آزمایش خدا قرار گرفته‌ایم. اگر بخواهیم از این آزمایش سربلند بیرون آییم باید جوان‌هایمان را برای این راه فدا کنیم.»
کد خبر: ۲۷۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ - 08January 2018

وصیت‌نامه شهید هادی نوایی/‌ ای ملت ایران بدانید که ما در آزمایش خدا قرار گرفته‌ایم

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «هادی نوایی» وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام ۱۱ اسفند ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل شد.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

تا خون در رگ ما و غیرت در بدن دارم از مرز و بوم کشور اسلامیم دفاع می‌کنم.

ولا تحسبن الذین الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون (قرآن کریم)

هرگز مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند بلکه آن‌ها زنده‌اند و در پیش خدا روزی دارند.

ملتی که برای اقامه عدل اسلامی و اجرای احکام قرآن مجید و کوتاه کردن دست جنایتکاران ابرقدرت (ابرجنایتکار) و زیستن با استقلال و آزادی قیام نموده است خود را برای شهادت و شهید دادن آماده نموده است. «امام خمینی»

شهادت از عسل شیرین‌تر است

با سلام و درود فراوان بر منجی انسان‌ها فرزند رشید علی ابن مرتضی و صدیقه کبری (س) همان کسی که با عدل و داد خود سراسر گیتی را از ظلم و ستم پاک می‌کند و درود و سلام برفرزند و نائب برحقش همین بت شکن زمان نور و پیر جماران کسی که نامش را وقتی که شرق و غرب می‌شنوند بدن‌هایشان به لرزه می‌افتد حضرت امام الموسوی الخمینی و با درخواست دعا در قلبمان برای شفای معلولین و مجروحین و بیماران اسلام و باز هم دعا برای پیروزی و سلامت کامل برای رزمندگان اسلام در سراسر جهان مخصوصا ایران اسلامی و با سلام بر این ملت شهید پرور عزیز که با جان و مال خود از این انقلاب پاسداری می‌کنند و با سلام بر رزمندگان جان بر کف اسلام که با خون خود این درخت انقلاب را آبیاری می‌کنند.‌ای ملت عزیز ایران شما‌ها باید این را بدانید که ما در آزمایش خدا قرار گرفته‌ایم. اگر بخواهیم از این آزمایش سربلند بیرون آییم باید جوان‌هایمان را برای این راه فدا کنیم. اگر بخواهید از این آزمایش بیرون نیایید وای بر حال شما که در آن دنیا چه خواهند کرد و به چه جرات می‌توانید جواب خدا و انبیاء و شهداء را بدهید.‌ ای ملت عزیز شما باید پشتیبان انقلاب باشید و یادتان نرود دعای خودتان را یعنی دعای امام عزیز این پیر جماران.

با سلام خدمت پدر و مادر عزیز و گرامی امیدوارم که مرا ببخشید و حلالم کنید مخصوصا مادرم که برای من بسیار سختی‌هایی کشیده.

خدمت برادرم وحید و سعید و خواهرم سلام عرض می‌کنم و امیدوارم هر خوبی و بدی از من دیده‌اید حلال کنید. خدمت تمام فامیل‌ها چه پدری و چه مادری سلام عرض می‌کنم و از آن‌ها حلالیت می‌طلبم. خدمت تمام دوستان و آشنایان سلام عرض می‌کنم و حلالیت می‌طلبم و چند صحبتی با شما پدر و مادر عزیز دارم.

۱- اگر خبر شهادت من را دادند شما باید خوشحال باشید

۲- نباید برای من لباس مشکی به تن کنید مخصوصا تو مادر

۳- اگر کسی به شما تسلیت گفت: در جواب بگویید که تسلیت به ما نگویید، چون ما در راه خدا او را داده‌ایم و خوشحال هستیم.

۴- گریه بر جنازه یا مزار من نکنید، چون مرا آزار می‌دهید اگر خواستید گریه کنید بر آقا ابا عبد الله گریه کنید تا روح من شاد شود دیگر با شما عرضی ندارم. فقط دعا برای امام یادتان نرود.

چند صحبتی با دوستان و آشنایان اهل محل

با عرض سلام به شما دوستان اهل محل امیدوارم که مرا ببخشید و حلالم کنید.‌ای عزیزان هم محل در راه پیروزی در این جنگ کوشا باشید و یار و یاور امام باشید.

نگذارید این جهانخوار و این دست نشانده‌هایش این انقلاب را نابود کند.‌ای عزیزان شما‌ها باید یه این ندای حسین (ع) لبیک بگویید. خلاصه سرتان را به درد نیاورم باید انسان خودش را بسازد تا بتواند به معراج برسد. در آخر وصیت‌نامه‌ام چیزی ندارم بگویم جز این که بگویم:

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار»

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار