حجت‌الاسلام ملکی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

بی‌تفاوتی برخی مسئولان به مشکلات معیشتی خلق مردم را تنگ کرده است

دبیر جامعه وعاظ انقلابی گفت: برخی از مسئولان طی سال‌های گذشته تاکنون، نسبت به نیاز و خواسته‌های مردم بی‌تفاوت بوده‌اند و همین امر خلق و خوی ملت را تنگ کرده است.
کد خبر: ۲۷۳۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ - 08January 2018

///حجت الاسلام «سید امیر عبدالملکی» دبیر جامعه وعاظ انقلابی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با اشاره به اعتراض مردم در برخی از شهرهای کشور نسبت به شرایط نامناسب اقتصادی و معیشتی اظهار داشت: نباید با نگاه ساده و گذرا به ناآرامی‌های اخیر نگریست. برخی از مسئولان طی سال‌های گذشته تاکنون نسبت به نیاز و خواسته‌های مردم بی‌تفاوت بوده‌اند و همین امر خلق و خوی ملت را تنگ کرده است.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار دشمنان خارجی در حوادث اخیر افزود: تروریست‌های تکفیری داعش در ماه محرم امسال قصد داشتند با ورود به ایران دست به اقداماتی بزنند که امنیت کشور را به چالش بکشد اما با هوشیاری متولیان امنیتی توطئه‌های آن‌ها خنثی شد.

حجت‌الاسلام عبدالملکی امنیت و آرامش ایران را در منطقه مثال‌زدنی دانست و گفت: عوامل تروریستی داعش با حمایت‌های کشورهای استعمارگر غربی در اتاق فکرهای آمریکا در پی کسب فرصت مناسبی برای ضربه‌زدن به ایران بودند. تجمعات اعتراضی مردم نسبت به مشکلات معیشتی برای دشمنان قسم‌خورده کشورمان، این موقعیت را برای انتقام‌جویی از ملت ایران فراهم کرد، اما بصیرت و هوشیاری مردم انقلابی حماسه 9 دی دیگری را رقم زد.

دبیر جامعه وعاظ انقلابی با بیان اینکه اگر مشکلات اقتصادی مردم دغدغه اصلی مسئولان نباشد دوباره شاهد این چنین حوادثی خواهیم بود، خاطرنشان کرد: مردم ما در طول عمر انقلاب اسلامی با حضور در تمام عرصه‌های مهم و حساس سیاسی مانند انتخابات‌، نشان دادند که به آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستند اما این پایبندی مردم به اصل انقلاب، نشان از عملکرد صحیح مسئولان نیست. مردم تحمل وضعیت نامناسب اقتصادی را ندارند. اگر مسئولان به دور از شعار و وعده برای مردم کار کنند هیچ‌وقت دشمن نمی‌تواند خود را حامی ملت ما جا بزند لذا نباید اجازه رخنه بیگانگان در میان مردم را بدهیم.

حجت‌الاسلام ملکی مشکلات معیشتی مردم را از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری عنوان و اذعان کرد: مراجع عظام در تمام حوزه‌ها و دفاتر خود، به شدت پیگیر رسیدگی به مطالبات مردم هستند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها