آیت‌الله صافی گلپایگانی از عملکرد ناجا تقدیر کرد

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت و سختی کار پلیس برای حفظ امنیت کشور، از زحمات کارکنان نیروی انتظامی قدردانی کرد.
کد خبر: ۲۷۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ - 08January 2018

آیت‌الله صافی گلپایگانی از عملکرد ناجا تقدیر کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی در دیدار سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم و جمعی از اعضای کنگره قرآنی پلیس قم با اظهار امیدواری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: همه باید طوری رفتار کنیم که امام زمان (عج) از ما خوشحال و خرسند باشند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و سختی کار پلیس برای حفظ امنیت کشور، از زحمات کارکنان نیروی انتظامی قدردانی کرد و گفت: کار شما عبادت است و ما برای همه شما دعا می‌کنیم و خداوند بر توفیقاتتان بیفزاید، همچنین سلام مرا به فرمانده ناجا برسانید.

این مرجع تقلید در ادامه ضمن تأکید بر بهره‌گیری هر چه بیشتر از معارف قرآن کریم، ابراز کرد: هرچه می‌خواهیم از قرآن بخواهیم چون همه‌چیز در قرآن است.

در ابتدای این دیدار نیز فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به توفیقات به‌دست‌آمده توسط تعدادی از کارکنان و خانواده‌های فرماندهی انتظامی استان قم برای حفظ قرآن کریم، گفت: اعتقاد ما بر این است که هر چه کارکنان با قرآن آشنا و مأنوس بوده و در زندگی فردی و اجتماعی خود بهره ببرند از آسیب و انحراف حفظ می‌شوند.

وی با بیان اینکه کاهش تخلفات و جرائم مبتلابه کارکنان در نتیجه‌ی کاربست مفاهیم قرآنی و درونی کردن و تخلق به اخلاق قرآنی است، افزود: خوشبختانه هر ساله آمار کارکنان قرآنی افزایش‌یافته و ازاین‌جهت خداوند را شاکر هستیم.

سردار مجتبایی در ادامه به حوادث و ناآرامی‌های هفته‌ی گذشته اشاره کرد و گفت: عده‌ای فریب‌خورده به تحریک دشمنان انقلاب اسلامی برای بر هم زدن نظم و امنیت شهر مقدس قم تجمع کردند؛ اما با هوشیاری پلیس و همکاری دیگر نیروهای امنیتی شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: منطق پلیس در برخورد با آشوبگران بر اساس حکمت و تدبیر بود و بحمدالله بدون کمترین حادثه و هزینه برای نظام اسلامی، این توطئه با تدبیر پلیس و هوشیاری مردم ولایت‌مدار قم خنثی شد.

انتهای پیام/ 191

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار