رزمنده لشکر فاطمیون:

فاطمیون به دلسوزی گرگ‌ها نیازی ندارد

سید زهیر مجاهد به ادعای برخی از رسانه‌ها در مورد لشکر فاطمیون در صفحه شخصی خود پاسخ داد.
کد خبر: ۲۷۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ - 08January 2018

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، چند روزی برخی رسانه‌های داخلی همزمان با رسانه‌های خارجی معاند جبهه مقاومت اسلامی در منطقه مثل ایران اینترنشنال، العربیه و بی بی سی که عنادشان مشخص است، سخنان تقطیع شده‌ای از سید زهیر مجاهد از رزمندگان لشکر فاطمیون را منتشر کرده و همین را دستاویزی کرده‌اند برای حمله به فاطمیون. این افراد چون هیچ نقطعه ضعفی از جریان مقاومت فاطمیون ندارند، دستاویزشان همین سخنان شده و به آن چنگ می‌اندازند تا به لشکر قدرتمندی که آن را تهدیدی برای اسرائیل می‌دانند، از این طریق آسیبی برسانند. سید زهیر مجاهد در پاسخ به ادعاهای غیرحرفه‌ای این رسانه‌ها متنی را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. عکس و متن آن در ادامه می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهایی که منطقه در شعف نابودی داعش به سر می‌برد، باز هم شاهدیم که حامیان تروریسم در منطقه آرام ننشستند و به یاوه‌گویی روی آوردند. در مطلبی که در 16 دی‌ماه با عنوان مصاحبه فرهنگی فاطمیون منتشر کردند باید عرض کنیم؛ هیچ مصاحبه‌ای در این‌باره انجام نگرفته و اصلا درباره امور مدیریتی لشکر فاطمیون هیچگاه با هیچ خبرگزاری داخلی و خارجی گفتگویی انجام نشده.

ضمن اینکه حضور چند ساله در کنار رزمندگان و خانواده‌های فاطمیون، شرکت در مراسم‌ها و جلسات این عزیزان در مناسبت‌های مختلف و سخنرانی و گفتگوی بین ما هیچ ارتباطی به سازمان مدیریتی فاطمیون نداشته و به عنوان موضع سازمان نبوده و نخواهد بود.

آنچه توسط بنگاه دروغ پراکنی BBC پخش شد تلاش مذبوحانه‌ایست تا سرپوشی بر حمایت‌های خود از جنایات وحشیانه آل‌سعود بگذارند و به جای پاسخگویی در مورد ایجاد و حمایت‌های خود از داعش و تروریسم در منطقه به خبرسازی روی آوردند تا موفقیت‌های جبهه مقاومت را کمرنگ جلوه دهند و افکار عمومی را از جنایات متعدد خود در منطقه منحرف سازند.

و با کمال تاسف عده‌ای از رسانه‌های داخلی در ایران که در سال‌های سازندگی و اصلاحات همواره بر زخم مهاجرین افغانستانی نمک پاشیده و آن‌ها را مجرم معرفی می‌کردند امروز هم‌صدا با دوستانشان در انگلیس و آمریکا دایه مهربان‌تر از مادر برای ما شده‌اند.

فاطمیون به دلسوزی گرگ‌ها که برای آینده تشیع و اسلام ناب محمدی در منطقه و به ویژه افغانستان نقشه کشیده‌اند نیازی ندارد. رزمندگان غیور فاطمیون که توانسته‌اند داعش تا بن دندان مسلح را در نطفه خفه کنند و او را به زانو درآورند حتما آن قدر قدرت دارند که نقشه شوم آن‌ها برای نجات اسرائیل و ترسیم خاورمیانه و افغانستان آمریکایی را بر هم زنند. به یاری خدا حرکات خبیثانه آنان بی‌اثر خواهد بود و جریان مقتدر مقاومت با بسیج جهانی که ایجاد شده به راه خود باقدرت ادامه خواهد داد.
فاطمیون به دلسوزی گرگ‌ها نیازی ندارد

نظر شما
پربیننده ها