سردار رجبی:

پیروی از روشنگری‌های رهبری بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های آتی، گوش جان سپردن به روشنگری‌های مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۲۷۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ - 08January 2018

پیروی از روشنگری‌های رهبری بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار محمدحسین رجبی با حضور در راهپیمایی هجدهم دی‌ماه سنندج علیه اغتشاشگران و فتنه‌گران و محکومیت اقدامات مداخله جویانه ایادی استکبار در حوادث اخیر، اظهار داشت: ملت ایران با حضور گسترده و همیشگی خود ضمن اعلام برائت از دشمنان جمهوری اسلامی، اقدامات مداخله‌جویانه و تخریبی آنان را محکوم کردند.

وی گفت: مهم‌ترین پیام مردم سنندج در این راهپیمایی به دشمنان این است که شناخت دقیقی از صف دشمنان ایران اسلامی دارند، دشمنی که ماهیت ذاتی آن عناد و تفرقه است و این از بصیرت و هوشیاری مردم ایران اسلامی است که وحدت و انسجام را با هیچ متاع و بهایی عوض نمی‌کنند و همیشه پشتیبان نظام و موجودیت نظام هستند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: بعد از گذشت چهل سال از عمر با برکت نظام اسلامی، این نشانه بلوغ انقلاب و مردم است که در همیستگی کامل با هم هستند و ملت ایران در طول این چهل سال دشمنی‌های زیادی را شاهد بودند و شناخت کاملی از آنها دارند و این حضور پرشور نشانه همان شناخت است، چرا که اگر بصیرت و آگاهی نبود، این شکل از حضور گسترده ممکن نبود.

سردار رجبی با اشاره به بصیرت و هوشیاری مردم افزود: بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های آتی، گوش جان سپردن به روشنگری‌های مقام معظم رهبری است چرا که ایشان شاخص و معیار انقلاب هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار