کوثری در گفتگو با دفاع پرس مطرح کرد:

زیاده خواهی‌های غرب علل اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکرات ایران با 1+5 است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره تشدید تحریم ها علیه ایران از سوی آمریکا گفت: کشورهای مذاکره کننده در مذاکرات با ایران در خصوص مسائل هسته ای دچار تناقض گویی شده اند.
کد خبر: ۲۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳ - 08September 2014

زیاده خواهی‌های غرب علل اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکرات ایران با 1+5 است

اسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، درباره تشدید تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: روح استکباری آمریکا و کشورهایی مانند انگلستان و فرانسه، اجازه نمی دهد که مذاکرات ایران با کشورهای 1+5 به نتیجه برسد.

کوثری اظهار داشت: این کشورها با وجود این که خودشان می دانند در حال مذاکره با ایران بر سر مسأله هستهای هستند اما با این وجود در هر مرحله از مذاکرات، تحریمها علیه ایران را تشدید میکنند و اینگونه رفتار و گفتار باعث تناقص گویی آنها شده است که مقام معظم رهبری بارها  در سحنان خود تأکید کردهاند که ما به کشورهای 1+5 اطمینان و اعتماد نداریم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: با توجه به تناقض گویی های کشورهای 1+5 تیم مذاکره کننده و دیگر مقامات کشورمان، نباید به قولهای شفاهی آنها در مذاکرات اعتماد کنند.

وی  در خاتمه اظهار کرد: تیم مذاکره کننده ما باید هوشمندانه کار مذاکره را دنبال کند، مخصوصا زمانی که با آمریکا وارد مذاکرات میشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار