همایش مدیران بنیاد حفظ آثار-27/ سرهنگ عباسی:

انتشار 74 عنوان کتاب در اداره کل حفظ آثار استان چهار محال و بختیاری/ مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهار محال و بختیاری گفت:‌ مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان سال آینده در صورت تامین اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۲۷۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ - 09January 2018

انتشار 74 عنوان کتاب در اداره کل حفظ آثار استان چهار محال و بختیاری/ مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسدسرهنگ عباس عباسی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهار محال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی اداره کل حفظ آثار این استان، اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان طی چهار سال گذشته ۷۴ عنوان کتاب منتشر کرده است که تقریبا ۱۷ درصد آن در حوزه شعر، ۲۴ درصد آن در حوزه پژوهش، ۱۲/۵ درصد آن در حوزه داستان، ۳۲ درصد در حوزه خاطرات و مابقی در سایر حوز‌ه‌های مرتبط نگاشته شده است.

وی افزود: در این کتاب‌ها به بررسی دفاع مقدس از منظر جهاد و شهادت، بررسی دفاع مقدس از منظر قرآن و تاثیر متغیرات دینی در پیروزی رزمندگان اسلام پرداخته شده است.

سرهنگ عباسی با تاکید بر اهمیت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نوجوانان و نونهالان تصریح کرد: اخیرا در حوزه کتاب کودک ورود پیدا کردیم تا این گروه سنی را با زبان و ادبیات خاص خودشان نسبت به فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس آشنا و آگاه کنیم.

وی با اشاره به کارکرد‌های سخت افزاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهار محال بختیاری گفت: تاکنون ۵۰ درصد مرکز فرهنگی این استان ساخته شده و در صورت تامین اعتبار تا سال ۹۷ ان شالله به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان به نشانه هشت سال دفاع مقدس از هشت بخش تشکیل شده و همچنین درآن از المان‌های بومی نیز استفاده شده است.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار