جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید تازه تفحص شده در کرمان اعلام شد

جزئیات مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده «منصور گروئیه خراسانی» در کرمان اعلام شد.
کد خبر: ۲۷۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ - 09January 2018

جزئیات مراسم تشیع و تدفین پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده در کرمان اعلام شد«حسین صابری» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در کرمان اظهار داشت: شهید «منصور گروئیه خراسانی» از سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1367 و در منطقه زبیدات به شهادت رسید.

وی ادامه داد: پدر بزرگوار شهید «منصور گروئیه» به رحمت خدا رفته و مادر ایشان در قید حیات هستند و 80 سال سن دارد و زمانی که به خانواده شهید اعلام کردیم فرزند شما بعد از 29 سال به خانه برمی‌گردد مادر شهید نیز در پاسخ گفت در این سن دیگر امید اینکه فرزندم را یک بار دیگر در آغوش بگیرم، نداشتم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان عنوان کرد: شهید تازه تفحص شده دارای چهار برادر و سه خواهر است. همچنین چهار برادر شهید بعد از تائید خبر، دیگر طاقت دوری مسافرشان را نداشتند و همان روز برای دیدن شهیدشان به تهران رفتند و ایشان را در معراج زیارت کردند.

وی به جزئیات مراسم استقبال و تشییع شهید پرداخت و گفت: شهید «منصور گروئیه» فردا (چهارشنبه) 20 دی ماه ساعت 9:30 صبح در فرودگاه کرمان مورد استقبال مردم و مسئولان شهر کرمان و رفسنجان قرار می‌گیرد و سپس پیکر مطهر وی به شهرستان رفسنجان انتقال داده می‌شود.

صابری افزود: روز چهارشنبه 20 دی ماه ساعت 13 مراسم استقبال از شهید بزرگوار  در حسینیه ثارالله رفسنجان انجام خواهد شد و سپس پیکر مطهر وی در مراسماتی که توسط هیات‌های مذهبی در شهرهای کشکوئیه، نوق و رفسنجان تدارک دیده شده، منتقل می‌شود و صبح جمعه بعد از قرائت دعای ندبه، میهمان نمازگزاران جمعه خواهد بود.

این مسئول ادامه‌ داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بعد از برگزاری نماز جمعه توسط مردم شهیدپرور رفسنجان از مصلی امام‌ خامنه‌ای به سمت میدان صیاد شیرازی انجام خواهد شد و سپس پیکر مطهر وی جهت خاکسپاری به گلزار شهدای رفسنجان انتقال داده می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رفسنجان در پایان از همه مسئولان و مردم ولایت‌مدار رفسنجان خواست که جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم معنوی حضور یایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها