فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر:

بازگشت شهدا پس از گذشت سالیان طولانی مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر با اشاره به اینکه باید با شهدا عهد و پیمان ببندیم، گفت: بازگشت شهدا پس از گذشت سالیان طولانی مسئولیت م ارا سنگین‌تر می‌کند و همه ما باید شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم و کاری نکنیم که در محضرشان شرمنده باشیم.
کد خبر: ۲۷۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷ - 09January 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «عابدین داغمه‌چی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر در مراسم وداع روحانی شهید «سید باقر حسینی» که در مسجد امیرالمومنین شهرستان بهشهر برگزار شد، اظهار داشت: شهید تازه تفحص با گذشت ۲۹ سال به زادگاه خود بازگشت یقینا این شهدا شهرمان را بیمه می‌کنند.

داغمه‌چی با اشاره به اینکه باید با شهدا عهد و پیمان ببندیم، افزود: بازگشت شهدا پس از گذشت سالیان طولانی مسؤولیت مارا سنگین‌تر می‌کند و همه ما باید شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهیم و کاری نکنیم که در محضرشان شرمنده باشیم.

وی با بیان اینکه ما باحضور این شهدا در دنیا و آخرت سربلند هستیم، تصریح کرد: مردم مومن و ولایی شهرستان بهشهر با حضور پرشور در مراسم وداع این شهید تازه تفحص نشان دادند که عاشق فرهنگ شهید و شهادت هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر به حضور حماسی مردم در هشتم دی ماه اشاره کرد و افزود: ملت ایران همانگونه که در هشتم دی ماه ۸۸ خوش درخشیدند باردیگر در ۱۶ دی وفاداری خود را به نظام و ولایت ثابت کردند و باحضور بصیرتی خود نشان دادند که راه شهدا را ادامه می‌دهند و اجازه نمی‌دهند خون شهدا پایمال شود.

وی اظهار کرد: روحانی شهید «سیدباقر حسینی» در سال ۱۳۶۷ در عملیات تک مجنون به شهادت رسید و فردا چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه ساعت ۹ از بیمارستان امام (ره) بهشهر به سمت پارک ملت تشییع و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای «گرنام» بهشهر انتقال داده می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار