فرماندار بهشهر خبر داد؛

برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر

فرماندار بهشهر گفت: پانزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد اسفند ماه در بهشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵ - 09January 2018

به گزارش دفاع پرس از مازندران، «سید خالق سجادی» فرماندار بهشهر امشب در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر در فرمانداری شهرستان بهشهر، اظهار داشت: برگزاری این مسابقات درشان شهرستان و مقام والای شهید هاشمی نژاد از برنامه‌های مهم شهرستانی است که همه ساله با قوت انجام می‌شود.

وی شهرستان بهشهر را یکی از مهدهای مهم کشتی استان مازندران دانست و افزود: در آستانه پانزدهمین این دوره از مسابقات هم با تمام توان برای حمایت از ورزش مازندران وارد می‌شویم.

فرماندار بهشهر با تاکید بر برگزاری مناسب این مسابقات گفت: فرمانداری شهرستان حامی این مسابقات است و با تمام توان از این مسابقات حمایت می‌کنیم.

«شهرام جعفری» رئیس هیئت کشتی شهرستان بهشهر هم با بیان اینکه براساس اعلام فدراسیون ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه میزبان برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات جام شهید هاشمی نژاد هستیم؛ افزود: میزبانی از ده‌ها تیم داخلی و چند تیم خارجی، و برگزاری با کیفیت این مسابقات در دوره‌های مختلف برگ زرینی بر دفتر کشتی بهشهر است.

جعفری با تاکید بر درگیر شدن ادارات مختلف شهرستان و استان برای برگزاری مناسب این مسابقات گفت: فدراسیون نگاه ویژه‌ای به این مسابقات دارد و کمک‌های مختلف در بخش شهرستانی، استانی و وزارت ورزش و جوانان نیازمند برگزاری مناسب این مسابقات است.

وی با اعلام اینکه سال گذشته ۲۲۰ میلیون تومان بریا این مساقبات هزینه شد؛ بیان داشت: بخشی از ادارات و نهادها به تعهدات خود در سال گذشته عمل نکردند و همچنان برخی از بدهی‌ها باقی مانده است و انتظار داریم امسال ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شود.

جعفری گفت: چهاردهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد بهشهر، روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه در سالن شهید هاشمی‌نژاد واقع در خیابان امام خمینی (ره) جنب اداره ورزش و جوانان بهشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار