فرمانده سپاه ناحیه «امامت» تبریز:

مردم صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند/ تبریز مثل همیشه سرآمد بصیرت و غیرت شد

سرهنگ پاسدار «حسن صفدری» گفت: مردم تبریز به امامت امام جمعه خود و با بصیرت مثال زدنی، از همان ابتدا وارد برخی جوسازی‌های دشمنان نشده و داغ فتنه مدنظر دشمنان را بر دل‌شان گذاشتند.
کد خبر: ۲۷۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ - 10January 2018

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند/ تبریز مثل همیشه سرآمد بصیرت و غیرت شدسرهنگ پاسدار «حسن صفدری» فرمانده سپاه ناحیه «امامت» تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در تبریز، با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور، اظهار داشت: فلسفه نظام جمهوری اسلامی ایران تقابل با نظام استکباری بلوک غرب و شرق بود و از زمان انقلاب و استقرار جمهوری اسلامی این ضدیت در سیاست‌های نظام مقدس اسلامی وجود داشت و به همین خاطر نیز دشمنان از ابتدا در صدد نفوذ و نابودی نظام برآمده‌اند. در قضایای اخیر نیز دست دشمن در حوادث به عینه مشاهده شد.

صفدری با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور گفت: مردم در ابتدا به دلیل مشکلات اقتصادی اعم از بیکاری و گرانی اعتراض‌هایی کردند، اما دشمن کمین کرده از این اعتراضات بهره‌برداری کافی را کرد و اعتراضی که حق مردم بود را به اغتشاش و آشوب تیدیل کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز با اشاره به بصیرت و دشمن‌شناسی مثال زدنی مردم ایران، افزود: همان‌گونه که حضرت امام خمینی (ره) فرموده بود، مردم ایران از مردم زمان حضرت پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) نیز بهتر و بالاترند و این برتری در روزهای اخیر، آن‌جا که مردم صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند به خوبی نشان داده شد.

صفدری با بیان این‌که دشمنان قسم خورده نظام تلاش فراوانی کردند تا مردم تبریز را هم در جرگه آشوب‌گران حساب کنند، اظهار داشت: مردم تبریز به امامت امام جمعه محبوب خودشان حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» و با بصیرت مثال زدنی از همان ابتدا وارد برخی جوسازی‌های دشمنان نشدند و داغ فتنه مدنظر دشمنان را بردل‌شان گذاشتند.

وی با بیان این‌که حلقه مفقوده نارضایتی‌های اخیر، بر زمین ماندن منویات رهبر انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که بر موضوع اقتصاد مقاومتی تأکید کرده‌اند اما متأسفانه شاهد کم کاری در این عرصه هستیم و اگر بتوانیم ایران اسلامی را در عرصه اقتصادی به ثبات رسانیم، تنها الگوی حکومتی برای کشورهای منطقه و جهان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار