کاظم جلالی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تضعیف قدرت ایران از بدو پیروزی انقلاب در دستور کار غربی‌ها قرار دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی اقدام اخیر نمایندگان پارلمان انگلیس مبنی بر تروریست خواندن سپاه را نشان ضعف غربی‌ها از قدرت ایران برشمرد و گفت: تضعیف قدرت کشورمان از بدو پیرزوی انقلاب اسلامی در دستور کار استکبار قرار دارد.
کد خبر: ۲۷۳۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ - 10January 2018

تضعیف قدرت ایران از بدو انقلاب در دستور کار غربی‌ها قرار دارد«کاظم جلالی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با اشاره به درخواست جمعی از نمایندگان پارلمان انگلیس از وزیر کشورشان مبنی بر اینکه سپاه را به‌عنوان تروریست قلمداد و فرماندهان ارشد این نهاد را تحریم کند، اظهار داشت: سپاه با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام زمینه‌هایی که با حفظ امنیت و آبادانی کشور ارتباط مستقیم دارد پای کار بوده و در جهت صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و اقدامات تاثیرگذار سپاه باعث شده که امروز ما در منطقه به‌عنوان کشوری قدرتمند شناخته شویم.

این نماینده خانه ملت حضور نیروهای ایرانی در عراق و سوریه جهت مبارزه با جریان تکفیری داعش را بهانه غربی‌ها برای تروریست خواندن سپاه  دانست و افزود: رسالت سپاه حمایت از مظلومین و مردم بی‌دفاع است و پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام تکالیف دینی خود مرز نمی‌شناسند. حامیان تروریسم تنها دلیل تضعیف قدرت و زوال داعش را حضور نیروهای ایرانی در منطقه می‌دانند و از تمام ظرفیت‌هایشان برای تضعیف قدرت سپاه استفاده می‌کنند که تحریم و تهدید این نهاد مصداق بارز آن است.

جلالی با اشاره به ادعای نمایندگان پارلمان انگلیس مبنی بر سرکوبی اعتراضات در ایران توسط سپاه خاطرنشان کرد: نمایندگان انگلیسی موضوع تحریم سپاه به بهانه‌های مختلف از جمله حضور پاسداران در اغتشاشات اخیر را در شرایطی مطرح می‌کنند که سپاه هیچ حضوری برای مقابله با این ناآرامی‌ها نداشته است. نیروی انتظامی هم طبق وظایف خود وارد میدان شد، تا امنیت و آرامش به جامعه برگردد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، ‌ اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های حامیان رژیم بعثی در طول جنگ تحمیلی علیه ایران تصریح کرد: موضوع تهدید و تحریم برای ما تازگی ندارد؛ چرا که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تضعیف قدرت ایران در دستور کار غربی‌ها قرار گرفته است؛ اما هر زمان که مورد هجمه دشمنان قرار گرفتیم و از طرف آن‌ها تحریم شدیم با اتکا به دانش و ظرفیت‌های داخلی، خودکفا عمل کردیم و نشان دادیم که ما وابسته به کشورهای خارجی نیستیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها