جاسمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هدف شهرک‌سازی‌ صهیونیست‌ها بر هم زدن مذاکرات سازش است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: به‌رسمیت شناختن «قدس شریف» به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت از طرح ساخت صدها واحد مسکونی توسط صهیونیست‌ها در کرانه باختری از جمله اقدامات ترامپ برای خدشه وارد کردن به مذاکرات سازش با فلسطینیان است.
کد خبر: ۲۷۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ - 10January 2018

هدف شهرک‌سازی‌ صهیونیسیت‌ها بر هم زدن مذاکرات سازش است«سیدقاسم جاسمی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر ساخت صد‌ها واحد مسکونی جدید در کرانه باختری اظهار داشت: صهیونیست‌ها با حمایت‌های ترامپ درصددند تا مذاکرات سازش با فلسطینیان را نقض کنند. آن‌ها بر این باورند که با گفت‌وگو نمی‌توانند منافع کامل خود را از اراضی اشغالی فلسطین کسب کنند و به همین دلیل به همان روش سابق خود که زور و اسلحه است، اقتدا کرده‌اند.

این نماینده خانه ملت به نقش مهم ترامپ در اتخاذ تصمیمات نتانیاهو در مورد فلسطین تاکید کرد و افزود: به‌رسمیت شناختن «قدس شریف» به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت از طرح ساخت صدها واحد مسکونی توسط صهیونیست‌ها در کرانه باختری از جمله اقدامات ترامپ برای خدشه وارد کردن به مذاکرات سازش با فلسطینیان است. تمام مداخله‌های آمریکایی‌ها در امور فلسطین در شرایطی در حال شکل‌گیری است که کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که ترامپ از روند مذاکرات صلح میان رژیم صهیونیتسی با فلسطینیان حمایت می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه تصریح کرد: حامیان تروریسم در منطقه، همان کشورهایی که تروریست را در جهت تخریب امنیت و تجزیه کشورهای اسلامی تشکیل دادند و روانه عراق و سوریه کردند، وقتی که خود را در رسیدن به اهدافشان به دلیل شکست داعش، ناکام دیدند، امروز به‌طور آشکارا به میدان آمدند و مردم بی‌دفاع سوریه را مورد حملات خود قرار می‌دهند. اقدام اخیر رژیم صهیونیستی نشان داد که یکی از حامیان اصلی جریان تکفیری صهیونیست‌ها بوده‌اند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها