فرمانده انتظامی استان اردبیل:

خدمت شایسته و عزتمندانه به مردم مصداق مبارزه مستقیم با استکبار جهانی است

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: خدمت شایسته و عزتمندانه به مردم، کسب رضایتمندی اقشار اجتماعی و تامین آرامش و آسایش فردی و عمومی مصداق مبارزه مستقیم با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۲۷۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ - 10January 2018

خدمت شایسته و عزتمندانه به مردم مصداق مبارزه مستقیم با استکبار جهانی استبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار «حسين عبدی» فرمانده انتظامی استان اردبيل امروز در جمع خبرنگاران با تاكيد بر اينكه اقدامات پليس بايد امنيت آفرين و آرامش را برای مردم به ارمغان بياورد، اظهار داشت: خدمت شايسته به مردم، كسب رضايتمندی اقشار اجتماعی و تامين آرامش و آسايش فردی و عمومی آرمان مقدس پليس و مصداق مبارزه مستقيم با استكبار جهانی و مانعی مستحكم در عملی شدن توطئه ها و تهديدات آنان عليه كشور است.

وي با بيان اينكه اساس و زيرساخت امنيت پايدار، مشاركت مردم در اجرای طرح های انتظامی و ترافيكی و تعامل آنان با پليس است؛ افزود: شايسته است مردم با احساس مسئوليت در برابر امنيت و پيشگيری از جرایم نيروی انتظامی را در ايجاد امنيت پايدار ياری داده و توجه ويژه به هشدارهای انتظامی و آموزش های همگانی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان اردبيل پليس را خادم صديق و ولايتمدار ملت و نظام اسلامي عنوان كرد و گفت: خوشبختانه به حول وقوه الهی هيچ تهديد امنيتی و عملياتي متوجه استان اردبيل نبوده؛ ولی اين به آن معنا نيست كه از تهديدات و توطئه های دشمنان در امان هستيم، لذا بايد حركت و اقدامات ما با بينش و بصيرت كامل و با تبعيت از رهبر معظم انقلاب باشد.

سردار عبدی با تاكيد بر اينكه حضور پليس بايد مايه دلگرمی و آسايش و آرامش مردم بوده و لرزه بر اندام مجرمان و مخلان نظم عمومی بياندازد تصريح كرد: عزت و اقتدار پليس در گرو قانونمندی، زيبندگی به اخلاقيات و معنويات و رعايت حقوق شهروندی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار