اصغر سلیمی خبر داد؛

تغییر در تقویم آموزشی کشور مورد تایید نمایندگان مجلس نخواهد بود

سخنگوی کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی تغییر تقویم آموزشی را در بهبود وضعیت آب و هوای کشور بی‌اثر خواند و گفت: این طرح پیشنهادی آموزش و پرورش اگر در قالب لایحه از سوی دولت به مجلس فرستاده شود، مورد تایید نمایندگان قرار نخواهد گرفت.
کد خبر: ۲۷۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ - 10January 2018

تغییر در تقویم آموزشی کشور مورد تایید نمایندگان مجلس نخواهد بود«اصغر سلیمی» سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به تغییر تقویم آموزشی در کشور اظهار داشت: این موضوع در قالب لایحه از سوی دولت به مجلس اعلام نشده و در حد گمانه‌زنی است.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه این طرح پیشنهادی آموزش و پرورش اگر در قالب لایحه از سوی دولت به مجلس فرستاده شود، مورد تایید نمایندگان قرار نخواهد گرفت، افزود: با توجه به شاغل بودن تعداد زیادی از والدینِ دانش‌آموزان و شرایط آب و هوایی در استان‌های مختلف کشور، قابل توجیه نیست که سال‌ تحصیلی را زودتر از موعد مقرر به اتمام رساند و یا زودتر از مهرماه شروع کرد.

وی تغییر تقویم آموزشی در بهبود وضعیت آب و هوایی کشور را بی‌اثر خواند و تصریح کرد: سازمان محیط زیست و دستگاه های مربوطه به فکر راه‌های موثر برای مقابله با آلودگی هوا باشند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار