سهیل کریمی:

المپیک ادم کشی در سوریه به راه افتاده است/ از همه کشورها برای کشتن سوری ها حضور دارند

کریمی در رابطه با مستند "زخم دیوار" که مربوط به قتل عام شیعیان پارا کنار پاکستان می باشد گفت: پاکستان نیز مانند سوریه است و عده ای به اسم اینکه دنبال اسلام واقعی هستند شیعان پاکستان را به شدیدترین و غیر انسانی ترین شکل ممکن به قتل می رسانند.
کد خبر: ۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵ - 03September 2013

المپیک ادم کشی در سوریه به راه افتاده است/ از همه کشورها برای کشتن سوری ها حضور دارند

سهیل کریمی کارگردان و مستندساز در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس، در رابطه با مستندی که در سوریه ساخته است، اظهار داشت: من جنگ سوریه را تعبیر می کنم به المپیک آدم کشی چرا که از همه کشورها برای کشتن آدم ها حضور داشتند.

وی افزود: برای تکمیل مستندی که سال گذشته شروع کرده بودم امسال نیز به سوریه رفتم و علاوه بر آن، سه مستند دیگر نیز تهیه کرده ام که همه آنها در حال حاضر تکمیل شده است ولی انتشار آن بستگی به تایید دستگاه های امنیتی در سوریه دارد.

کریمی در رابطه با مستند "زخم دیوار" که مربوط به قتل عام شیعیان پارا چنار پاکستان می باشد، ادامه داد: پاکستان نیز مانند سوریه است و عده ای به اسم اینکه دنبال اسلام واقعی هستند شیعان پاکستان را به شدیدترین و غیر انسانی ترین شکل ممکن به قتل می رسانند.

وی در همین رابطه اضافه کرد: آنان شیعیان را ذبح و دست و پاهای آنان را با اره برقی قطعه قطعه می کنند. شیعیانی که در حاضر در سال هفتم محاصره هستند به سختی زندگی می کنند.

کریمی در پایان گفت: متاسفانه دولت پاکستان نیز طرف مقابل را که از وهابی ها و سلفی های تکفیری هستند آزاد گذاشته و حتی ناتو نیز که ادعای بمباران وزیرستان شمالی را می کند این منطقه را برای کشتن شیعیان آزاد گذاشته است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار