هفت کشته و چند زخمی در انفجار موتورسیکلتی در شمال سوریه

منابع خبری وابسته به مخالفان دولت سوریه از انفجار موتورسیکلتی در مرکز شهر ادلب خبر دادند که بر اثر آن هفت نفر کشته شده‌اند.
کد خبر: ۲۷۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ - 10January 2018

7 کشته و چند زخمی در انفجار موتورسیکلتی در شمال سوریهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، شهر ادلب، مرکز استان ادلب در شمال سوریه امروز شاهد دومین انفجار تروریستی طی هفته جاری بود.

رسانه‌های وابسته به مخالفان سوریه می‌گویند، یک دستگاه موتورسیکلت بمب‌گذاری شده در محله «جباره» واقع در مرکز شهر ادلب منفجر شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی «حلب»، با اعلام این خبر از کشته شدن هفت نفر و زخمی شدن چند تن دیگر خبر داد.

یکشنبه این هفته نیز براثر انفجار خودوری تروریستی در خیابان (سی‌اُم) شهر ادلب که مرکز تروریست‌های «أجناد القوقاز» (سربازان قفقاز) را هدف قرار داد، 25 نفر از آن‌ها کشته و ده‌ها تروریست دیگر زخمی شدند.

استان ادلب واقع در شمال سوریه که هم مرز با ترکیه است، تنها استانی است که به طور کامل تحت اشغال معارضان بود که تابستان سال جاری، تروریست‌های جبهه‌النصره، شاخه سوری گروه تروریستی «القاعده» آن را به طور کامل به اشغال خود درآوردند.

دو شهرک فوعه و کفریا در شمال شرق شهر ادلب، تنها نقاط در این استان بود که به اشغال گروه‌های تروریستی در نیامد و مردم این دو شهرک هنوز به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها