کتاب «کتاب‌شناسی تخصصی دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی» منتشر می‌شود

معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: کتاب «کتاب‌شناسی تخصصی دفاع مقدس آذربایجان شرقی» با مشارکت دانشگاه پیام نور و به اهتمام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان در حال آماده‌سازی و چاپ است.
کد خبر: ۲۷۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ - 11January 2018

کتاب «کتاب‌شناسی تخصصی دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی» به‌زودی منتشر می‌شود«رضا قلی‌زاده» معاون ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در تبریز، با بیان این‌که مراحل مطالعه و آماده‌سازی کتاب «کتاب‌شناسی تخصصی دفاع مقدس آذربایجان شرقی» در مراحل پایانی است، اظهار داشت: این کتاب با مشارکت دانشگاه پیام نور و به اهتمام اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حال آماده‌سازی و چاپ است.

وی با بیان این‌که هدف از انتشار این کتاب، گردآوری تمام کتاب‌های منتشر شده در حوزه دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی است، عنوان کرد: به دلیل پراکندگی و تنوع در چاپ کتاب‌های مربوط به دفاع مقدس در استان توسط سازمان‌ها و نهاد‌هایی همچون سپاه، ارتش، جهاد سازندگی و بنیاد شهید، نوعی ناهماهنگی و ضعف در معرفی این کتب ارزشمند در استان مشاهده می‌شود که با انتشار کتاب مذکور انسجام بیشتری در شناساندن آثار فاخر دفاع مقدس استان در حوزه کتاب دفاع مقدس ایجاد خواهد شد.

قلی‌زاده افزود: مطالعات و آرشیوسازی بیش از 200 اثر جهت انتشار در کتاب «کتاب‌شناسی تخصصی دفاع مقدس آذربایجان شرقی» انجام شده و به امید خدا تا اردیبهشت‌ماه سال 97 این اثر چاپ و توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از کلیه نویسندگان و ناشران حوزه دفاع مقدس در آذربایجان شرقی دعوت می‌شود تا نسبت به معرفی آثار خود جهت درج در کتاب مذکور اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار