گنجینه شهدا (۳۹)؛

شهید فرزامی: اگر با خون من اسلام پایدار می‌ماند، پس‌ ای گلوله‌ها مرا دریابید

شهید حسن فرزامی در فرازی از وصیت‌نامه خود نوشته است: من این راه را با آگاهی کامل انتخاب کردم و هیچ‌گونه اجباری از طرف هیچ‌کس نبوده است، سفارشی به خانواده‌ام ندارم؛ زیرا آن‌ها خود به اندازه کافی به فلسفه جنگ و جان‌نثاری و فداکاری در راه اسلام آگاهند. اگر با ریخته شدن خون من دین و اسلام پایدار می‌مانَد، پس‌ ای گلوله‌ها و خمپاره مرا دریابید.
کد خبر: ۲۷۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۵ - 21January 2018

شهید فرزامی: اگر با خون من اسلام پایدار می‌ماند، پس‌ ای گلوله‌ها مرا دریابیدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «حسن فرزامی» سال 1340 در شهر «قصرشیرین» متولد شد.

وی تا اخذ مدرک دیپلم ادامه تحصیل داد و به خدمت مقدس سربازی اعزام شد و در 21 آذرماه سال 1360 در منطقه غرب «تنگ حاجیان» هنگام مبارزه با مزدوران بعثی عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره شربت شیرین شهادت را نوشید و به لقاءالله پیوست.

پیکر پاک این شهید والامقام طی مراسمی در گلزار شهدا کرمانشاه به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید «حسن فرزامی»:

... این وصیت‌نامه را می‌نویسم تا نسل‌های آینده خیال نکنند که برای پست و مقام به جبهه رفتم، بلکه بدانند که تنها به خاطر رضای خدا و حفظ اسلام و باز پس گرفتن خاک عزیزم بود که به این مهم همت گماشتم. من با آگاهی، شناخت و با یقین می‌روم به سوی جهاد، به سوی خدا، به سوی شهادت و تا هنگامی که دشمن را به لرزه نیاندازم نمی‌خواهم به سادگی کشته یا مجروم شوم.

خدایا این راه را به دو دلیل انتخاب کردم:

۱- به خاطر رضای تو و به خاطر اسلام و به خاطر لبیک گفتن به امام حسین (ع)

۲- به خاطر این‌که به رهبرم لبیک گفته و با نثار جان خود از تو استدعا می‌کنم امام عزیز را سلامت نگه داری و سایه پر برکتش را از سر مسلمین و بلاد اسلامی کوتاه نگردانی و رهبریش را مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان (عج) بگردانی.

من این راه را با آگاهی کامل انتخاب کردم و هیچ‌گونه اجباری از طرف هیچ‌کس نبوده است، سفارشی به خانواده‌ام ندارم، زیرا آن‌ها خود به اندازه کافی به فلسفه جنگ و جان نثاری و فداکاری در راه اسلام آگاهند.

اگر با ریخته شدن خون من دین و اسلام پایدار می‌ماند پس‌ ای گلوله‌ها و خمپاره مرا دریابید.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار