همایش مدیران بنیاد حفظ آثار- 40/ قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس موجب آشنایی جوانان با امنیت‌آفرینان کشور می‌شود

نماینده مجلس شورای اسلامی ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس را در آشنایی نسل جوان با امنیت‌آفرینان کشور موثر دانست.
کد خبر: ۲۷۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ - 11January 2018

ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس موجب آشنایی جوانان با امنیت‌آفرینان کشور می‌شود«سید احسان قاضی زاده هاشمی» نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه عملکرد و دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس اظهار داشت: تمامی کشور‌های دنیا، قهرمانان جنگی خود را ارج می‌نهند و در این راستا برنامه‌های مختلفی را در زمینه‌های هنری برگزار می‌کنند و موزه‌هایی نیز می‌سازند.

وی ادامه داد: از این رو، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رسالت‌های خطیری بر عهده دارد و تاکنون نیز اقدامات بسیاری را در حوزه‌های مختلف انجام داده است که مهمترین آن ایجاد مراکز فرهنگی دفاع مقدس در سراسر کشور است.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه باید حمایت قاطعی جهت ساخت مراکز فرهنگی دفاع مقدس انجام گیرد، گفت: نسل جوان ما دوران دفاع مقدس را درک نکرده است و این مراکز می‌تواند محلی برای آشنایی جوانان و عموم مردم با دفاع مقدس و حماسه‌سازان هم‌استانی خود و امنیت‌آفرینان کشورمان باشد.

وی بیان داشت: مجموعه اقدامات مهم و زیادی که توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شده با اعتبارات کمی صورت گرفته است که باید این اعتبارات تقویت شود و امیدواریم با پیگیری مستمر مدیران بنیاد و با طرح و برنامه‌های جدید، شاهد جهش اعتباری باشیم.

این نماینده مجلس مشارکت دستگاه‌های دولتی و اجرایی در فعالیت‌های بنیاد را خوب ارزیابی کرد و گفت: این مشارکت موجب شد تا فعالیت‌های بنیاد گسترش یابد و تقویت شود.

انتهای پیام/ ۲۱۱

نظر شما
پربیننده ها