همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) صورت می‌گیرد؛

دیدار با ۳۰ هزار مادر شهید در سراسر کشور

همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با ۳۰ هزار مادر شهید در سراسر کشور و دو کشور محور مقاومت به نیابت از فرزند شهیدشان، دیدار صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۷۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ - 11January 2018

دیدار با مادر شهید احمدی روشن در طرح بین‌المللی مادران آسمانیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به نیابت از شهدا، دیدار با مادران شهدا در سراسر کشور صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت با اجرای طرح «مادران آسمانی» طی هشت دوره گذشته به صورت کاملا خودجوش جهت ادای دین به مادران شهدا در سراسر کشور، به دیدار آن‌ها می‌رفتند.

این طرح از دیدار با ۵۰ مادر شهید در شرق تهران شروع آغاز شده بود که سال جاری به ۳۰ هزار مادر شهید در سراسر کشور و دو کشور محور مقاومت؛ لبنان و عراق گسترش یافته است.  

یکی از دیدار‌هایی که در سال‌های گذشته توسط فعالان مردمی در این ستاد انجام شد، دیدار با مادر شهید گرانقدر صنعت هسته‌ای کشور «مصطفی احمدی روشن» بوده است.

شهید «مصطفی احمدی روشن» معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز اصفهان بود که در دی ما سال ۹۰ به همراه راننده خود مورد حمله تروریستی قرار گرفت و به مقام شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای امام زاده علی‌اکبر چیذر به خاک سپرده شده است.

جهت ثبت نام و شرکت در این طرح می‌توانید به پایگاه اینترنتی طرح به آدرس www.Arsh.ir مراجعه بفرمایید.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار