استاندار قم:

ابزار هنر بخصوص فیلم نقش بسزایی در معرفی فرهنگ «جهاد و شهادت» دارد

«سیدمهدی صادقی» گفت: هنر ابزار بسیار مناسبی برای معرفی افتخارات فرهنگ جهاد و شهادت به نسل‌های آینده است که فیلم‌سازی یکی از بهترین شیوه‌های در دسترس امروزی می‌باشد.
کد خبر: ۲۷۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ - 12January 2018

به گزارش دفاع پرس از قم، «سیدمهدی صادقی» استاندار قم پنجشنبه شب در دومین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی دفاع مقدس با نام «هشت نوشت»، اظهار داشت: باید در عرصه دفاع مقدس و معرفی ارزش‌های والای شهادت، اقداماتی صورت گیرد تا نسل‌های آینده بتوانند آنطور که شایسته است واقعیت‌های این رویداد را درک کنند.

رییس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اضافه کرد: هنر ابزار بسیار مناسبی برای معرفی گذشته بسیار پربار و ارزشمند به نسل‌های آینده است که فیلم‌‌‌سازی یکی از بهترین شیوه‌های در دسترس امروزی است.

وی تاکید کرد: وظیفه مسئولان است با تمام توان از هنرمندان جامعه حمایت نمایند تا اقداماتی فاخر و ارزشمند برای معرفی فرهنگ جهاد و شهادت برای تمام اقشار جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود.

استاندار قم با بیان اینکه اگر مردم بتوانند زندگی شهدا را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند در دنیا و آخرت موفق می‌شوند، خاطرنشان کرد: در راستای تربیت فرزندان مؤمن و انقلابی باید زندگینامه شهدا را به آن‌ها معرفی کنیم، زیرا مطالعه وصیت‌نامه شهدا تأثیر بسیاری در این عرصه دارد.

وی افزود: فیلم‌نامه‌نویسی تأثیر بسیاری در مردم دارد و استان قم نیز در این عرصه از ظرفیت مطلوبی برخوردار است که امیدواریم مسئولان با حمایت لازم از آن‌ها بستر لازم برای شکوفایی این هنرمندان را فراهم کنند.

صادقی بیان کرد: ایران اسلامی دارای تاریخ بسیار بلند انقلاب اسلامی از نهضت سال ۴۲ تا دفاع مقدس است که بسیار ارزشمند است که معرفی زوایای مختلف این تاریخ غنی می‌تواند انسان‌های با بصیرت و فرهیخته تربیت کند و به جامعه تحویل دهد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار