فریدون عباسی:

نباید به دشمنان امتیاز بدهیم

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه اکنون نباید امتیازهای زیادی را به دشمنان دهیم، گفت: چهار شهید هسته‌ای کشور در دیانت بسیار صادق بودند به همین دلیل بیشترین رشد هسته‌ای کشور نیز از این‌رو بوده است.
کد خبر: ۲۷۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ - 12January 2018

فریدون عباسی: نباید امتیاز به دشمنان دهیمبه گزارش دفاع پرس از قم، فریدون عباسی در مراسم  بزرگداشت شهدای هسته‌ای که در سالن همایش‌های دارالشفای حوزه علمیه برگزار شد با اشاره به اینکه اگر کشور می‌خواهد در عرصه هسته‌ای قوی عمل کند باید در زمینهٔ نترونی نیز قوی عمل کند اظهار داشت: شهید علی‌محمدی و شهریاری در زمینهٔ نترونی بسیار قوی بودند.

وی ویژگی‌های شهدای هسته‌ای را مدنظر قرار داد و افزود: چهار شهید هسته‌ای کشور در دیانت بسیار صادق بودند به همین دلیل بیشترین رشد هسته‌ای کشور نیز از این‌رو بوده است.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی به چرایی ترور شهدای هسته‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 94 جک استرول را آورده و در شیراز و دیگر شهرها ایشان را می‌گرداندند، اکنون نیز برای مذاکره ایشان را آورده‌اند.

وی ادامه داد: ترورهای شهدای هسته‌ای از سال 84 آغاز شده است به همین دلیل تمهیدات امنیتی صورت گرفت علی‌رغم اینکه دشمن تیم ترور فرستاده بود اما تا سال 87 موفق نشد تروری انجام دهد، اما سال 88 دستگاه امنیتی به سمت جلوگیری از فتنه رفت و دشمن از این‌رو سوء استفاده کرد.

عباسی به مظلومیت شهید علی‌محمدی اشاره و تصریح کرد: شهید احمدی روشن متولد سال 58 است و شهید علی‌محمدی سال 58 در عرصه هسته‌ای فعالیت می‌کرده است در واقع در این عرصه سابقه طولانی‌تری نسبت به شهید احمدی روشن داشته‌اند اما کار در بین شهدای هسته‌ای این شهید مظلوم‌تر واقع‌شده است.

وی شهید رضایی‌نژاد را دومین شهید مظلوم شهدای هسته‌ای دانست و ابراز کرد: مقامات شهدا برای همه دست‌یافتنی است و اگر فردی تقوای این افراد را داشته باشد می‌تواند به مقام شهادت آنان دست پیدا کند.

کارشناس مسائل هسته‌ای عنوان کرد: اکنون نباید خارج از قطعنامه امتیازهای زیادی به دشمنان دهیم.

انتهای پیام/191

نظر شما
پربیننده ها