امام جمعه مهدیشهر:

شکاف و فاصله طبقاتی زخم‌هایی بر تن مردم است

حجت‌الاسلام «محمد بارانی» گفت: شکاف طبقاتی و فاصله بین فقیر و غنی، زخم‌هایی بر تن مردم است که روز به روز بیشتر می‌شود. این زخم‌ها باید مداوا شود و مسئولان باید به این مشکلات اقتصادی توجه کنند
کد خبر: ۲۷۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰ - 12January 2018

طرح فتنه 96 از فتنه 88 هم خطرناک تر بود/ خطر از بیخ گوش کشور ایران گذشت

به گزارش دفاع پرس ازسمنان، حجت‌الاسلام «محمد بارانی» امام جمعه «مهدیشهر» امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر، با اشاره به فرمایشات امام‌خامنه‌ای در خصوص فتنه ۹۶، اظهار داشت: تشکر از مردم، مهم‌ترین محور بیانات امام خامنه‌ای بود که با مردم حضور به موقع آتش فتنه را خاموش کردند.

وی با بیان این‌که هر کجا توطئه‌ای بود مردم وارد صحنه شدند، تصریح کرد: این مردم بودند که انقلاب را به پیروزی رساندند و در طول ۸ سال جنگ تحمیلی مقابل دشمن ایستادند و در مقابل فتنه ۸۸ نیز در صحنه حضور یافتند و فتنه را خاموش کردند و در فتنه ۹۶ نیز به موقع و با حضور مقتدرانه خود نقش آفرینی کردند.

امام جمعه مهدیشهر جداسازی صف مطالبات مردم از عده‌ای اغتشاش‌گر که آسیب‌هایی به اسلام زدند را دیگر محور‌های مهم بیانات امام خامنه‌ای خواند و افزود: مردم در ساعات اولیه اعتراضات آرامی داشتند که در آرامش مطالبات خود را مطرح کردند، ولی فتنه‌گران وارد شدند و این اعتراضات آرام را به آشوب کشیدند.

حجت‌الاسلام بارانی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، بیان کرد: امام خامنه‌ای بار‌ها به مسئولین تذکر دادند و گوش‌زد کردند که نیاز‌ها و مشکلات اقتصادی قشر ضعیف جامعه را در نظر داشته باشند و حل کنند.

وی اضافه کرد: شکاف طبقاتی و فاصله بین فقیر و غنی، زخم‌هایی بر تن مردم است که روز به روز بیشتر می‌شود. این زخم‌ها باید مداوا شود و مسئولان باید به این مشکلات اقتصادی توجه کنند و همه پاسخگو باشند به مردم نجیبی که وقتی می‌بینند اصل نظام نشانه رفته است همین مردم رنجدیده سینه ستبر می‌کنند و در مقابل آن می‌ایستند.

امام جمعه مهدیشهر دیگر محور مهم بیانات امام خامنه‌ای را موج سواری ضدانقلاب از این فتنه دانست و ادامه داد: طرح براندازی نظام توسط مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و منافقین در مدت‌ها قبل طراحی شده بود. ترامپ پس از ورود به کاخ سفید یک طرح ۷ محوری را علیه ایران ارائه کرد که خطر بسیار بزرگ و حتی از فتنه ۸۸ هم خطرناک‌تر بود، ولی به لطف خداوند این خطر از بیخ گوش نظام اسلامی ایران گذشت.

حجت‌الاسلام بارانی افزود: طرح آنان این بود که ۴۴ کاربر اینترنتی در ایران داریم و ۲۰ میلیون از آن‌ها درحال استفاده از شبکه‌های مجازی هستند که کاربرانی که جزو اقشار ضعیف هستند و حقوق کمی دارند به سمت تظاهرات علیه نظام سوق دهند و ۱۰ الی ۲۰ روز مباحث آرام باشد و بعد تبدیل به مسائل ضدامنیتی شود.

وی خاطرنشان کرد: اما با خواست خداوند آن‌ها در همان روز اول خودشان را نشان دادند و خودشان را لو دادند که اگر چنین نمی‌شد خطر بسیار جدی بود چرا که متوجه نمی‌شدیم دشمن این طرح را برنامه‌ریزی کرده است.

امام جمعه مهدیشهر، با اشاره به نقش عربستان سعودی در فتنه اخیر، گفت: عربستان پول‌های خود را وارد صحنه کرد و به آشوب‌گران کمک کرد و خودشان اذعان کردند که به دنبال ایجاد نا آرامی در ایران بودند و به محض این‌که فضای امنیتی در کشور از بین رفت، تروریست‌ها را وارد کشور کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها