رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج کشور مطرح کرد؛

توجه مستمر رهبر معظم انقلاب به دیدار با خانواده‌های شهدا با وجود دغدغه‌های ایشان

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج کشور گفت: مقام معظم رهبری با حجم بالای مشغله‌های خود همیشه دیدار با خانواده‌های شهدا را بصورت مستمر انجام می‌دهند که در برابر ایشان ما مسئولان به دلیل مشغله‌های کاری کمتر باید بسیار بیشتر در این زمینه فعالیت کنیم.
کد خبر: ۲۷۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ - 12January 2018

رحیم قربانی، رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج کشور در حاشیه دیدار جامعه قرآنی با خانواده شهید «حسین معز غلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در رابطه با اقدامات انجام شده در راستای حمایت از خانواده‌های شهدا از سوی مسئولان اظهار داشت: با خانواده‌ی هر شهیدی که تاکنون دیدار  داشته‌ایم هیچ یک از این عزیزان برای خودشان هیچ انتظار و یا نیازی به معرفی نداشته‌اند.

قربانی با اشاره به لزوم الگوپذیری جوانان از شهدا، ادامه داد: دلیل این امر این است که شهدا در رشته‌هایی مثل استکبار ستیزی، ولایتمداری و قرآن شناسی در بالاترین سطح بوده‌اند.

وی در رابطه با اقدامات مسئولان در خصوص حمایت از خانواده‌های شهدا افزود: تاکنون اقدامات انجام شده آنطور که شایسته بوده است انجام نشده و لازم است تا در این زمینه تلاش بیشتری صورت گیرد.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج کشور گفت: متاسفانه در حال حاضر بسیاری از جوانان تحصیلکرده‌ی ما شهدا را نمیشناسند و تا زمانی که این شهیدان برای افراد جامعه ناشناخته هستند چطور ممکن است تا الگوبرداری از آن‌ها صورت پذیرد؟

قربانی افزود: حدود ۵ سال است که بحث دیدارهای قرآنی مطرح شده اما تاکنون بسیاری از مسئولان قرآنی حتی یکبار هم در این دیدارها شرکت نکرده‌اند که ما انتظار داریم مسئولان توحه بیشتری به این مسئله کنند.

وی با اشاره به عدم حضور برخی از مسئولان در این دیدارها، بیان کرد: برای عدم حضور در دیدار با خانواده‌های شهدا دلایل مختلفی مطرح است از جمله عدم توفیق، عدم دعوت شهدا یا بی اعتقادی مسئولان نسبت به این امر که البته مورد اخر در صورت صحیح بودن زنگ هشداری برای کشور است زیرا مسئولی که نتواند مسئولیت خود را در این زمینه به خوبی انجام دهد صلاحیت لازم را برای ادامه‌ی فعالیت خود ندارد.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج کشور با بیان اینکه ما بیشتر از خانواده‌های شهدا به این دیدارها نیازمند هستیم، گفت: در درجه‌ی اول این ما هستیم که نیاز به بهره‌گیری از سیره‌ی شهدا و خانواده‌هایشان داریم در عین حال که نیاز است برای تمام افراد جامعه با هر سطحی الگوهای امروزی‌شان را شهدا معرفی کنیم تا در مسیر درست قدم بگذارند.

قربانی با بیان اینکه امیدواریم قدردان خون شهدا باشیم، افزود: مقام معظم رهبری با حجم بالای مشغله‌های خود همیشه دیدار با خانواده‌های شهدا را بصورت مستمر انجام می‌دهند که در برابر ایشان ما مسئولان به دلیل مشغله‌های کاری کمتر باید بسیار بیشتر در این زمینه فعالیت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها