فعال اقلیت‌های قومی در انگلیس بررسی می‌کند؛

تحلیل اعتراضات مردمی اخیر ایران در شبکه پرس تی‌وی

برنامه این هفته «جزیره» (The Isle) در شبکه پرس تی‌وی به بررسی موضوع طرح اعتراضات اخیر ایران در شورای امنیت سازمان ملل از سوی انگلیس اختصاص دارد.
کد خبر: ۲۷۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ - 13January 2018

تحلیل اعتراضات مردمی اخیر ایران در شبکه پرس تی‌ویبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، برنامه «جزیره» (The Isle) به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده میزبان لی جسپر، فعال اقلیت‌های قومی در انگلیس است و به تحلیل پیرامون این مسئله می‌پردازد.

محور‌های مورد بحث در برنامه این هفته «جزیره» به «پایان دوران دخالت ابرقدرت‌ها در ایران»، «برجام و همکاری‌ها بین ایران و انگلیس»، «حمایت از حفظ برجام به عنوان سندی مهم و تاثیرگذار در صلح و امنیت بین الملل» و «ضرورت بهره مندی مردم از حق آزادی بیان» اشاره می‌کند.

برنامه هفتگی «جزیره» (The Isle) به نقد و بررسی رویداد‌های مهم و مواضع بریتانیای کبیر نسبت به آن‌ها می‌پردازد و مواضع حساسیت برانگیز نسبت به اتفاقات و رخداد‌های انگلستان، ایرلند، ولز و اسکاتلند را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.
این برنامه در تهران و لندن تولید شده و با استفاده از اطلاعات مختلف رسانه‌های جانشین به انعکاس حقایق پیرامون وقایع بریتانیا می‌پردازد. از جمله آیتم‌های این برنامه پخش تصاویر خبری، تصاویر گرافیکی، گفت‌وگوی کارشناسی، پخش گفت‌وگو با افراد مطلع و کلیپ کوتاه مرتبط با موضوع هر برنامه را می‌توان نام برد.

برنامه «جزیره» (The Isle) عصر امروز شنبه ۲۳ دی ماه ساعت ۱۷ به وقت تهران به مدت ۱۰ دقیقه از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت ۸:۲۰ و ۲۳، دوشنبه ساعت ۱۸ و چهارشنبه ساعت ۱۶ و ۲:۲۰ به وقت تهران روی آنتن این شبکه می‌رود.

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار