امام جمعه موقت سیمرغ:

ملت ما در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیارانه اقدام می‌کنند

امام جمعه موقت سیمرغ گفت: راهپیمایی‌های خودجوشی که در نقاط مختلف کشور ما صورت گرفت نشان می‌دهد که ملت ما از ترفندهای دشمن آگاه هستند و در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیارانه اقدام می‌کنند.
کد خبر: ۲۷۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ - 13January 2018

ملت ما در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیارانه اقدام می‌کندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «سیداسماعیل حسینی‌مازندرانی» امام جمعه موقت سیمرغ امروز در جمع مسئولان این شهرستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دفاع از حقوق مردم و تلاش برای حل مشکلات آنها را وظیفه همه مسئولان برشمردند، اظهار داشت: اگر مسئولان اجرایی کشور با تدبیر بتوانند مشکلات داخلی بویژه معیشت مردم را مرتفع کنند قطعا به فرمایش مقام معظم رهبری تبلیغات و فضاسازی بیگانه اثر نمی‌گذارد و آمریکایی‌ها هم نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.

حسینی‌مازندرانی تمرکز مسئولان کشور به خصوص مسئولان اجرایی برمحور مسائل کلیدی، تولید، اشتغال ورفع بیکاری را ضروری خواند و همچنین به دخالت آمریکایی‌ها در امور داخلی ایران و اتهام‌زنی به مسئولان نظام اشاره کرد و گفت: آمریکا که خود نماد ظلم به مردم است و سابقه وحشی‌گری و جنایت دارد، حق ندارد به ملتی که همه مقامات و مسئولانش از طریق رأی مردم انتخاب می‌شوند و براساس دموکراسی که در جهان نمونه است، اداره می‌شود، اتهام بزند.

وی افزود: قطعا اینگونه موضع‌گیری‌ها از سوی چنین کشوری با آن سابقه وحشی‌گری کاملا مضحک است و همه دنیا این را می‌دانند.

امام جمعه موقت شهرستان سیمرغ تاکید کرد: آمریکا هر روز، هر هفته و هر ماه جان افرادی را بدون گناه و بدون اینکه نیتی برای تعرض به پلیس یا اماکن عمومی داشته باشند، می‌گیرد.

حسینی‌مازندرانی با اشاره به وقایع اخیر گفت: جا دارد از نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، دستگاه‌های امنیتی، وزارت اطلاعات  قدردانی کنیم. در وقایع و ناآرامی‌های روزهای گذشته حتی یک مورد سراغ نداشتیم که از نیروهای انتظامی، سپاه یا بسیج با اسلحه به خیابان آمده باشند و نیرو‌های نظامی و انتظامی در ناآرامی های اخیر حداکثر تحمل را در این ماجرا داشتند.

این مسئول گفت: اینکه در کنگره آمریکا و یا مجموعه‌های مرتبط با دولت جنایتکار آمریکا قواعد و قوانینی علیه ملت ایران تصویب شود، موضوعی است که ملت ما به آن عادت دارد، ملت ایران با استقلال و سربلندی راه و اهداف خود را دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: موازین حقوق بشری که در کشور ما براساس شرع مقدس اسلام و قانون اساسی مترقی اجرا می‌شود و دائما تحت نظارت و کنترل است، از همه کشورهای غربی پیشرفته‌تر است و این موضوع کاملا قابل بحث و اثبات است، منتهی فضاسازی و عملیات روانی دشمن همواره علیه ملت ایران صورت گرفته و مردم عزیز ما به آن عادت دارد و از آن نمی‌هراسد و ملت ما با این موضوع کاملا آشنا هستند.

امام جمعه موقت سیمرغ ادامه داد: راهپیمایی‌های خودجوشی که در نقاط مختلف کشور ما صورت گرفت نشان می‌دهد که ملت ما از ترفندهای دشمن آگاه هستند و در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیارانه اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار