فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

تشکیل ۱۹ کمیته برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان

سردار «غلامعلی ابوحمزه» گفت: ۱۹ کمیته برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان تشکیل شده است و در کنار آن در هر شهرستان نیز یک ستاد شهرستانی تشکیل شده و ۲۲ نفر از مسئولان استان در جایگاه حقوقی خود به عنوان مسئولان برگزاری این کنگره انتخاب شده‌اند.
کد خبر: ۲۷۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ - 13January 2018

از هر نوآوری برای برگزاری هر چه بهتر کنگره استقبال می کنیمبه گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جلسه کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید این استان، اظهار داشت: اولین کنگره شهدای استان کرمان در سال ۱۳۷۷ برای نخستین‌بار در کشور برگزار شد و سایر استان‌ها نیز از این حرکت الگو گرفتند.

سردار ابوحمزه افزود: اکنون پس از گذشت ۲۰ سال، بنا داریم دومین کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان را در پایان سال ۹۷ و به شکلی متمایز و بزرگ برگزار کنیم.

وی با بیان این‌که حدود سه ماه قبل کار آماده‌سازی برای برگزاری این کنگره را آغاز کرده‌ایم، گفت: تجلیل از مقام والای شهدا، حفظ ارزش‌ها و آثار هشت سال دفاع مقدس، معرفی الگو‌های ارزشی دفاع مقدس به نسل حاضر و آینده، ترویج فرهنگ فداکاری و ایثار به نسل آینده و حراست از آرمان‌های امام راحل از جمله این اهداف است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: ۱۹ کمیته برای برگزاری کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان تشکیل شده است و در کنار آن در هر شهرستان نیز یک ستاد شهرستانی تشکیل شده و ۲۲ نفر از مسئولان استان در جایگاه حقوقی خود به عنوان مسئولان برگزاری این کنگره انتخاب شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این کنگره باید از غنای گسترده و وسیع برخوردار باشد و از هر ابتکار، نوآوری و پیشنهاد مشخص برای برگزاری هر چه بهتر کنگره بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها