برگزاری نشست شورای راهبردی «زن و دفاع مقدس» در یزد

نشست شورای راهبردی «زن و دفاع مقدس» با هدف برگزاری پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ - 13January 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، نشست شورای راهبردی «زن و دفاع مقدس استان یزد» امروز (شنبه) با رویکرد تبین و بررسی برنامه‌های پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، سرپرست سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، و مشاور امور بانوان دیگر ادارات استان یزد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، سرهنگ «محمد رجبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد طی سخنانی اظهار داشت: نشر فرهنگ دفاع مقدس و یاد شهدا باعث شادی و نشاط در جامعه می‌شود و در جنگ هشت ساله تحمیلی رزمندگان با دلاوری و شجاعت خود در مقابل هجمه‌های بی‌امان دشمنان مقاومت و ایستادگی کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری سالانه جشنواره اسوه‌های صبر و مقامومت در یزد همزمان با سراسر کشور، خواستار برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در سال‌جاری با همکاری و همراهی همه ادارت استانی شد.

در ادامه این جلسه که به مدیریت «رقیه کرمانیان» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری یزد برگزار شد، اعضای این شورای به تبین و بررسی برنامه‌ها و محتوای پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت پرداختند.

برگزاری نشست شورای راهبردی زن و دفاع مقدس دریزد

برگزاری نشست شورای راهبردی زن و دفاع مقدس دریزد

برگزاری نشست شورای راهبردی زن و دفاع مقدس دریزد

برگزاری نشست شورای راهبردی زن و دفاع مقدس دریزد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار