فرمانده سپاه ناحیه آمل:

حدود ۲۵ هزار کانال برای ساماندهی اغتشاشات اخیر فعالیت می‌کردند

سرهنگ پاسدار «بهروز عیسی‌زاده» با بیان این‌که نزدیک به 25 هزار کانال برای ساماندهی اغتشاشات اخیر دست به کار شده بودند، گفت: نارضایتی از وضعیت معیشتی در میان مردم، فضای‌ مجازی، ضدانقلابیون و منافقین، از توطئه و برنامه‌های کلان دشمن برای ناامن کردن ایران است.
کد خبر: ۲۷۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ - 13January 2018

اهدای جهیزیه به 40 نوعروس آملی به یاد ۴۰ شهید حماسه اسلامی «ششم بهمن»به گزارش دفاع پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «بهروز عیسی‌زاده» فرمانده سپاه ناحیه آمل در جلسه گرامیداشت حماسه 6 بهمن آمل با بیان اینکه بعد از پیروزی‌های جبهه مقاومت، دشمن با برنامه‌ریزی به دنبال آلوده کردن فضا بود، اظهار داشت: با بیان این‌که نزدیک به 25 هزار کانال برای ساماندهی اغتشاشات اخیر دست به کار شده بودند، اظهار داشت: مردم آمل با حضور خودشان در لحظات اولیه اغتشاشات مانع توطئه دشمن شدند.

وی ایجاد نارضایتی از وضعیت معیشتی در میان مردم، فضای‌ مجازی، ضدانقلابیون و منافقین را از توطئه و برنامه‌های کلان دشمن برای ناامن کردن ایران دانست و افزود: مرکزیت برنامه‌ریزی‌ها در امارات و دوبی بود، نقشه‌ها توسط منافقین اجرا، منابع آن توسط عربستان سعودی تامین و برنامه‌ریزی‌هایش توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی بود.

فرمانده سپاه آمل کشته‌سازی را از برنامه‌های بعدی عوامل فتنه اخیر دانست، افزود: فضا به حالت عادی و امن گذشته بازگشته، اما شعارنویسی‌ها ادامه دارد که با عوامل آن برخورد می‌شود.

اهدای جهیزیه به ۴۰ نوعروس آملی به یاد ۴۰ شهید حماسه «ششم بهمن»

فرمانده سپاه ناحیه آمل در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این‌که به یاد ۴۰ شهید حماسه ۶ بهمن آمل به ۴۰ نوعروس جهیزیه ازدواج اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: شامگاه ۶ بهمن در مرقد امامزاده ابراهیم (ع) آمل این مراسم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پس از نماز صبح ٢٩ دی ماه در روز جمعه، مراسم دعای پرفیض ندبه در مصلی آمل برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با حضور حجت‌الاسلام «احمد خاتمی» امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود که از شبکه‌های ملی به صورت زنده پخش خواهد شد.

سرهنگ عیسی‌زاده عنوان کرد: در هفته گرامیداشت حماسه ۶ بهمن، راهیان‌نور جنگل برای دانش‌آموزان و دانش‌جویان در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها