برگزاری همایش بصیرتی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی ساری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: نخستین همایش بصیرتی و فرهنگی استادان بسیجی واحدهای این استان، بهمن ماه به میزبانی واحد ساری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ - 13January 2018

برگزاری همایش بصیرتی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی ساریبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «کیومرث نیازآذری» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در بیست و نهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در واحد نور با گرامیداشت سالروز ارتحال آیت‌الله هاشمی رفستجانی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره دغدغه ارتقای سطح علمی و فرهنگی کشور را داشت و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران با تلاش و حمایت‌های آن مجاهد انقلابی توانست نقش بسیار بزرگ و مهمی در این زمینه ایفا کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک مدل و سبک از نهاد علمی و آموزشی در کشور است عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی توانست شرایط خوبی برای ادامه تحصیل داوطلبان در کشور به وجود آورد و از مهاجرت جوانان و دانشجویان کشور به خارج از کشور جلوگیری کند و امروز بسیاری از دانشگاه ها و موسسات غیرانتفایی نیز از این مدل و سبک دانشگاهی الگو می‌گیرند.

وی با اشاره به ایجاد اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور تصریح کرد: مادامی که جمهوری اسلامی فریاد استقلال طلبی و عدالت خواهی سر می دهد دولت های مستبد و استعمارگر مانند آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در مقابل این تفکر هستند و برای جلوگیری از ترویج این تفکر و براندازی آن دسیسه چینی و نقشه می کشند.

نیازآذری با توجه به پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایزان در ابعاد مختلف ادامه داد: در طول 40 سال گذشته علی‌رغم جنگ خانمان سوز، فشارهای سیاسی و تحریم‌های ظالمانه جمهوری اسلامی ایران توانست توفیقات بزرگی به دست آورد که اگر تحریم‌ها نبود سرعت این رشد به مراتب بیشتر بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با اشاره به اسناد و مدارک موجود از ساواک گفت: در رژیم پهلوی سیاست‌ها به گونه‌‌ای برنامه ریزی می‌شد که از پیشرفت و توسعه سریع کشور جلوگیری شود و براساس مدارک موجود ردپای آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در اعمال این سیاست‌ها وجود داشت.

وی با توجه به برگزاری همایش بصیرتی و فرهنگی استادان بسیجی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران عنوان کرد: این همایش در یکی از روزهای 14، 15 یا 16 بهمن به میزبانی واحد ساری برگزار خواهد شد و هدف آن نیز افزایش سطح بصیرتی و فرهنگی استادان، شناخت مسائل و مشکلات موجود و ارئه راهکارهای برای برون رفت از مشکلات است.

این مسئول با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری در مورد بصیرت افزایی عنوان کرد: بصیرت به معنای شناختن افراد با تفکرهای سیاسی چپ و راست یا اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نیست بلکه شناخت افکار و نقشه های دشمنان است که همواره در حال دسیسه برای ضربه زدن به انقلاب هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران ایران را یکی از مقتدرترین کشورهای دنیا عنوان کرد و گفت: صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب شد تا دشمنان اجازه جنگ مستقیم با ایران اسلامی را به خود ندهند و در ایجاد تحرکات ضد انقلابی و نیز تشکیل و پشتیبانی از گروه های تروریستی و تکفیری مانند داعش متحمل شکست و هزینه‌های سنگین شوند.

نیازآذری با بیان اینکه مردم ایران افرادی متعهد، متدین و ولایت‌مدار هستند ادامه داد: تمام مدیران کشور باید برای حل مشکلات مردم مصمم و جدی باشند و از هر تلاشی و خدمتی برای مردم کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها