مسئول بسیج اساتید استان مازندران:

باید از ظرفیت های اساتید بسیجی در حوزه‌های مختلف استفاده کرد

«مجتبی بلباسی» گفت: باید از ظرفیت های اساتید بسیجی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و... استفاده کرد.
کد خبر: ۲۷۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ - 13January 2018

دشمن به دنبال ایجاد اغتشاش و جریان های ضد انقلابی از خارج کشور استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «مجتبی بلباسی» مسئول بسیج اساتید استان مازندران، در بیست و نهمین شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان، وجود برخی مشکلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه را یادآور شد و اظهار داشت: دانشگاه‌ها نقش بسیار بزرگ و مهمی در حل مشکلات و معضلات فرهنگی دارند و باید از ظرفیت های اساتید بسیجی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و... استفاده کرد.

وی با اشاره به استقبال فرمانده سپاه کربلای استان مازندران از برگزاری همایش اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان، افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته یکی از مقامات بلندپایه در سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در این همایش حضور خواهد داشت.
 
مسئول بسیج اساتید استان مازندران از همکاری همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان به خصوص هشت واحد مجری کارگروه‌های تخصصی در شناسایی آسیب‌ها و ارائه راه‌حل‌های کارشناسی شده تشکر و ابراز امیدواری کرد که نتیجه و حاصل این کارگروه‌های تخصصی برای حل مشکلات جامعه مفید و اثربخش باشد.

وی با بیان این‌که ظهور و بروز انقلاب اسلامی با استکبارستیزی همراه و هماهنگ بوده است، اظهار داشت: امروز انقلاب در شرایط حساسی است و دشمنان با شکست داعش به دنبال ایجاد اغتشاش و ایجاد جریان‌های ضد‌انقلابی از خارج کشور هستند.

بلباسی با اشاره به این‌که این انقلاب همواره با تهدیدات داخلی و خارجی مواجه بوده است، افزود: راه مبارزه با دشمنان افزایش بصیرت در جامعه بوده و توقع مقام معظم رهبری نیز از همه اقشار جامعه به‌ویژه دانشگاهیان به عنوان یک نهاد علمی بیشتر است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها