مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبر داد؛

ثبت نام ۱۰۰۰ مازندرانی در آزمون سراسری قرآن کریم

حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» گفت: یک هزار نفر از مازندران در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت نام کرده‌اند.
کد خبر: ۲۷۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ - 13January 2018

ثبت نام 1000 مازندرانی در آزمون سراسری حفظ قرآن کریم

به گزارش دفاع پرس از مازندران، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان مازندران، اظهار داشت: ثبت‌نام این آزمون تا ۳۰ دی‌ماه ادامه دارد و علاقه‌مندانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشدند، می‌توانند با مراجعه به سایت، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
وی با بیان این‌که تاکنون یک هزار نفر از مازندران در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: ظرفیت مازندران برای ثبت‌نام در این مسابقات بیشتر از این‌ها است و علاقه‌مندان و فعالان قرآنی در روزهای باقی مانده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان این‌که تاکنون از شهرستان بابل ۳۶۳ نفر، تنکابن ۱۸۰ نفر و ساری ۸۸ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: این دوره از مسابقات در چهار گروه «حفظ قرآن کریم»، «ترجمه و مفاهیم قرآن کریم»، «معارف اهل بیت (ع)» و «انس با قرآن کریم» در ٢٦ رشته به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
 
حجت‌الاسلام حیدری با اشاره به تفاهم با سازمان‌ها و مراکز فرهنگی قرآنی استان مازندران برای اطلاع رسانی و ثبت‌نام در مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، خاطرنشان کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، یکی از ظرفیت‌های قرآنی محسوب می‌شوند که روند ثبت‌نام آن‌ها انجام می‌پذیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها