فرمانده انتظامی استان زنجان:

امنیت کشور مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان است

فرمانده انتظامی استان زنجان جلب رضایت جامعه ایثارگر را مهم دانست و گفت: رضایت این عزیزان خوشنودی خداوند را به دنبال دارد.
کد خبر: ۲۷۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ - 14January 2018

امنیت کشور را مدیون خون پاک شهدا هستیمبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی استان زنجان در دیدار با سرهنگ پاسدار «قاسم محمدی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اظهار داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با قشر ارزشمندی از جامعه سر و کار دارد که در دوران دفاع مقدس از عزیزترین و با ارزش‌ترین چیز خود گذشتند.

وی افزود: باید تلاش شود تا ایثارگری و رشادت‌های این عزیزان به جامعه و نسل آینده انتقال پیدا کند که در این زمینه نیروی انتظامی به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

سردار آزادی جلب رضایت جامعه ایثارگر را مهم دانست و  تصریح کرد: رضایت این عزیزان خوشنودی خداوند را به دنبال دارد چرا که ما مدیون آنان هستیم.

در ادامه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس زنجان با اشاره به تلاش نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاشگران، گفت: نیروی انتظامی با بهره گیری از امکانات و تفکر بسیجی امنیت را به جامعه باز گرداند.

سرهنگ قاسمی در ادامه گزارشی از اقدامات و ماموریت‌های بنیاد در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ارائه داد و افزود: با مشارکت و همکاری دستگاه مردمی چون نیروی انتظامی می توان بهتر به فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و فرهنگ دفاع مقدس را به جامعه و نسل جوان منتقل کرد.

وی از زحمات و تلاش های این نیروی خدوم قدردانی کرد و گفت: امنیتی که در جامعه حاکم است را مدیون خون شهدا و ایثارگرانی هستیم که در دفاع مقدس از جان خود گذشتند و نیروی انتظامی نیز همانند آن عزیزان از مملکت اسلامی دفاع می کند.

در پایان، سردار آزادی از ماکت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بازدید و لوح تقدیری به سرهنگ محمدی اهدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار