مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار خبر داد؛

اجرای 60 عنوان برنامه ویژه «دهه فجر» در مدارس شهرستان «بهار»

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: در دهه فجر امسال 60 عنوان برنامه توسط آموزش و پرورش این شهرستان در سطح مدارس اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ - 14January 2018

اجرای بیش از 60 عنوان برنامه ویژه «دهه فجر» در مدارس شهرستان «بهار»به گزارش دفاع پرس از همدان، «یوسف سعیدی» مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: یکی از سیاست های عمده در آموزش و پرورش شهرستان توجه به مسائل پرورشی و تربیتی است.

وی در ادامه افزود: مسائل تربیت و آموزش مکمل یکدیگر هستند و تلاش در جهت هرچه بهتر برگزار شدن همایش‌های فرهنگی، تربیتی و جلسات قرآنی در این راستا همواره از جمله برنامه‌های مجموعه آموزش و پرورش در شهرستان بهار بوده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: کسب 35 رتبه اول و برتر کشوری و استانی در زمینه‌های گوناگون از جمله موفقیت‌های آموزش و پرورش در این شهرستان است.

وی از برگزاری جشن ستارگان در سطح این شهرستان نیز خبر داد و اضافه کرد: این جشن در راستای ایجاد انگیزه برای شرکت دانش‌آموزان در کنکور سراسری و آمادگی لازم آنها در این زمینه برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار در پایان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر، عنوان کرد: در دهه فجر انقلاب اسلامی 60 عنوان برنامه توسط آموزش و پرورش شهرستان در سطح مدارس اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار