همکاری «ثریا قاسمی» در ساخت مستندی با موضوع مدافعان حرم

مستند «یاران غار» با محوریت رشادت‌های محبان اهل بیت (ع) در محله‌ای از شهر دمشق با متن‌خوانی ثریا قاسمی در حال تولید است.
کد خبر: ۲۷۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ - 14January 2018

همکاری «ثریا قاسمی» در ساخت مستندی با موضوع مدافعان حرمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «محمد فرج صالحی» کارگردان مستند «یاران غار» اظهار داشت: محله امام زین العابدین (ع) در دامنه کوه قاسیون و مشرف به شهر دمشق، محله‌ای است که اکثریت جمعیت آن را شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: شمار زیادی از مردم این محله هم‌اکنون در جبهه‌های نبرد با تروریست‌های تکفیری در حال مبارزه هستند و تشکیلات رزمی هم از این محله تشکیل شده و به جبهه‌های نبرد اعزام شده‌اند.

صالحی افزود: محله امام زین العابدین (ع) دمشق از ابتدای بحران سوریه تا کنون ده‌ها شهید تقدیم کرده است و همچنان آماده است تا شهدای بیشتری در مبارزه با تروریسم تکفیری تقدیم کند.

صالحی در پایان گفت: مستند «یاران غار» را در دمشق تصویربرداری کردیم و گفتار متن مستند «یاران غار» توسط ثریا قاسمی گفته شده است که صدای آشنای خانم قاسمی قطعا برای مخاطبان این مستند جذاب خواهد بود.

مستند «یاران غار» به کارگردانی محمد فرج صالحی در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده است و بزودی از شبکه‌های سیما نمایش داده خواهد شد.

انتهای پیام/ 115

نظر شما
پربیننده ها